مشارکت آنلاین
تاریخ انتشار: 1396/02/12 13:11:27
کد خبر: 342

برگزاری مراسم تجلیل از خیرمدرسه ساز ، زنده یاد دکتر احمدکیانی در فلاورجان اصفهان

به منظور گرامیداشت یاد و خاطره خیر مدرسه ساز زنده یاد دکتر احمد کیانی مراسمی با خانواده این خیر نیک اندیش استان اصفهان در شهر فلاورجان و در هنرستان احداث شده این خیر برگزار شد.


به گزارش خبرنگار جامعه خیرین مدرسه سازکشور، مراسم تجلیل از خیر مدرسه ساز زنده یاد دکتر احمدکیانی و خانواده این خیر با حضور مدیر  آموزش و پرورش فلاورجان با هدف تشویق و ترغیب خیرین مدرسه ساز، جهت مشارکت بیشتر دراین امر خیر ، در هنرستان دکتر کیانی فلاورجان برگزارشد..

در این مراسم علی اکبر کمالی مدیر آموزش و پرورش شهرستان فلاورجان ضمن تشکر از خانواده ی خیر مدرسه ساز زنده یاد دکترکیانی ، مدرسه سازی را در راس اعمال خیرو ماندگار دانست و اظهار داشت: نتیجه مدرسه سازی انسان سازی است و تربیت و تعالی آدمی از این راه میسر می گردد.

وی تاکید کرد: هر خیری با هر بضاعت مالی می تواند دراین امر خیر مدرسه سازی مشارکت کند و موجب خوشحالی تعدادی از دانش آموزان را به ارمغان بیاورد.

** ساخت یک مدرسه به یاد خیر کیانی در فلاورجان اصفهان  .

در این مراسم همچنین محمود کیانی برادر زنده یاد دکتر کیانی ضمن تشکر از زحمات مدیریت آموزش و پرورش فلاورجان ، از اقدام به ساخت یک واحد آموزشی به زودی در شهرستان، توسط این خانواده خبر داد.

وی ابراز امیدواری کرد که در آینده ای نزدیک یک مدرسه آموزشی در یکی از مناطق محروم شهرستان فلاورجان به یاد خیر زنده یاد کیانی احداث شود.

زنده یاد احمد کیانی تاکنون یک هنرستان نیز در شهر فلاورجان احداث کرده بود


اشتراک گذاری