مشارکت آنلاین
تاریخ انتشار: 1400/12/21 06:49:18
کد خبر: 3415

خیرین مدرسه ساز علاوه بر ساخت فضاهای آموزشی ، فرهنگ "ایثار و گذشت" را به دانش آموزان می آموزند

گردهمایی روسای نواحی و مناطق آموزش و پرورش استان اصفهان با حضور رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز استان برگزارشد.


به گزارش روابط عمومی مجمع خیرین مدرسه ساز استان اصفهان امروز چهارشنبه 1400/12/18 دکتر مجتبی ملا احمدی رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز استان اصفهان با حضور در گردهمایی روسای نواحی و مناطق آموزش و پرورش استان اظهار کرد : خیرین مدرسه ساز علاوه بر ساخت فضاهای آموزشی فرهنگ "ایثار و گذشت" را نیز به دانش آموزان می آموزند .
وی با اشاره به ساخت 8500 کلاس درس در طول 22 سال فعالیت مجمع خیرین مدرسه ساز استان اصفهان توسط خیرین ،تنها راه توسعه و پیشرفت کشور را از مسیر آموزش و پرورش عنوان کرد و از افزایش 250 درصدی عقد تفاهم نامه ساخت فضاهای آموزشی در استان در طول 4 ماهه گذشته خبر داد .
 
دکتر مجتبی ملا احمدی در بخش دیگری از صحبت های خود حکایت مادر شهیدی را عنوان کرد که 4 فرزند خود را  تقدیم انقلاب اسلامی کرده است و حال نیز تنها دارایی خود که یک باغ در شهر کاشان بوده است را به مدرسه سازی اختصاص داده است.
 
وی در ادامه به انتظارات خیرین از روسای آموزش و پرورش اشاره کرد و در این خصوص اکرام خیرین در ادارت آموزش و پرورش را موجب تعامل و دلگرمی هر چه بیشتر آنان دانست و افزود : با وجود پشتوانه خیرین در کشور جای هیچ نگرانی در زمینه ی ساخت و توسعه فضاهای آموزشی نیست و از خیرین به عنوان فرصتهایی بزرگ در جهت رفع نیاز های آموزشی کشور یاد کرد .

اشتراک گذاری