مشارکت آنلاین
تاریخ انتشار: 1400/12/09 09:39:32
کد خبر: 3394

افتتاح یک"هنرستان سبز خیر ساز" با مشارکت ۵ میلیارد تومانی بانوی نیکوکار مریم کریمی شیرازیا در منطقه هفت پایتخت

این هنرستان دخترانه با زیربنای ۲۴۰۰ متر مربع و در چهار طبقه و با مشارکت ۵۰ میلیارد ریالی بانوی مدرسه ساز دکتر مریم کریمی شیرازیا ساخته شده است.


به  گزارش روابط عمومی مجمع خیرین مدرسه ساز شهر تهران این هنرستان دخترانه با زیربنای ۲۴۰۰ متر مربع و در چهار طبقه و با مشارکت ۵۰ میلیارد ریالی بانوی مدرسه ساز دکتر مریم کریمی شیرازیا ساخته شده است.

 

در مراسم افتتاح این هنرستان دخترانه علاوه بر این خانواده نیکوکار، خانم رفیعی رئیس فراکسیون محیط زیست مجلس شورای اسلامی،کاظم دلیلی ،محمود زاهدی و محمد رضا قربانی ،اعضای هیات مدیره و مدیر عامل مجمع خیرین مدرسه ساز شهر تهران، آذرکیش مدیرکل فنی و حرفه ای وزارت آموزش و پرورش، امیر علیجانی معاون متوسطه اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران، احمد حبیبی معاون مشارکت ها و رضا مظلوم ساکی مسوول روابط عمومی اداره کل نوسازی مدارس استان تهران و حق شناس و غفاریان مدیر و معاون آموزش و پرورش منطقه هفت تهران حضور داشتند.

دراین مراسم با اهدای لوح از این خیر مدرسه ساز تجلیل شد و دختران هنرآموز این واحد آموزشی،تابلوهای هنری خود را به این بانوی مدرسه ساز اهدا نمودند.

گفتنی است چندی پیش یک واحد آموزشی ۱۲کلاسه خیر ساز، به همت وبه نام دکتر نیرومند پور همسر فقید این بانوی نیک اندیشدر منطقه ۱۰ تهران افتتاح شده بود.

افتتاحیه های مدارس خیری شهر تهران که از اول اسفند شروع شده است  تا ۱۴ اسفند، روز احسان و نیکوکاری ادامه خواهد داشت.

 

 


اشتراک گذاری