مشارکت آنلاین
تاریخ انتشار: 1400/11/30 19:32:13
کد خبر: 3382

وزیر آموزش و پرورش در مشهد:

مشارکت ۵۱ درصدی خیرین در ساخت پروژه‌های آموزشی امسال قابل تقدیر است

وزیر آموزش و پرورش در آئین افتتاحیه دبیرستان زنده یاد «محمدتقی صراف» در منطقه اسماعیل آباد مشهد گفت: مشارکت ۵۱ درصدی خیرین در افتتاحیه ۱۳ هزار و ۴۵۰ کلاس درس در دهه فجر امسال قابل تقدیر است.


یوسف نوری وزیر آموزش و پرورش در آئین افتتاحیه دبیرستان زنده یاد «محمد تقی صراف» در اسماعیل آباد؛ یکی از مناطق کم برخوردار حاشیه شهر مشهد مقدس، گفت: مشارکت 51 درصدی مردم در افتتاحیه 13 هزار و 450 کلاس درس در دهه فجر امسال قابل تقدیر است.

وی با اشاره به آیات ابتدایی سوره دهر و موضوع انفاق گفت: خداوند به مرحوم حاج صراف سعادتی داده است که در این شب مبارک این مجموعه به بهره برداری برسد و از همه خیرانی که در اهدا و احداث این مجموعه مشارکت داشتند، تشکر می‌کنم.

نوری افزود: مشارکت بالای مردم در بحث مدرسه‌سازی حاکی از اهمیت مردم به نظام تعلیم و تربیت و آینده سازان این مملکت است و این شعار دولت نیز هست، «مردمی بودن»، برای اینکه عدالت داشته باشیم . 

وزیر آموزش و پرورش اظهار کرد: مدرسه خوبی احداث شده است و امیدوارم که از بین این مدارس رئیس جمهورها و کارآفرین ها بیرون بیایند و بتوانند در پیشبرد تولید و شکوفایی اقتصادی جامعه موثر باشند به گونه‌ای که بتوانیم مساله بیکاری را به وسیله این آینده سازان حل کنیم..


اشتراک گذاری