مشارکت آنلاین
تاریخ انتشار: 1400/11/19 13:47:54
کد خبر: 3363

بهره برداری از مدرسه ۱۲ کلاسه خیرساز "مهر شایان"در کرمان

مدرسه ۱۲ کلاسه خیرساز "مهر شایان" با زیر بنای یک هزار و ۲۸۵ متر مربع و اعتباری بالغ بر ۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان در شهر کرمان، همزمان با سراسر کشور در ارتباط مجازی با حضور معاون اول رئیس جمهور، در هشتمین روز از دهه مبارک فجر، به بهره‌برداری رسید.


مدرسه ۱۲ کلاسه مهر شایان با زیربنای یک هزار و ۲۸۵ متر مربع در زمینی به مساحت سه هزار متر مربع به صورت مجازی با حضور معاون اول رئیس جمهور، همزمان با افتتاح دو هزار و ۹۵۰ پروژه آموزشی با ۱۳ هزار و ۴۵۰ کلاس درس در سراسر کشور در هشتمین روز از دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی ایران به بهره برداری رسید.

گفتنی است: هزینه ساخت این مدرسه اعتباری بالغ بر ۷ ‌میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان بوده که دو میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان آن توسط خیر خیراندیش محمد حسین شایان فر پرداخت شده است.

بر پایه این گزارش: آیین افتتاح این مدرسه خیرساز به صورت مجازی با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان، مدیران کل آموزش و پرورش و نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان کرمان، مدیر آموزش و پرورش ناحیه دو کرمان، رئیس مجمع خیران مدرسه ساز استان کرمان و جمعی از خیران و مسئولان در سالن پیامبر اعظم استانداری برگزار شد.

 

اشتراک گذاری