مشارکت آنلاین
تاریخ انتشار: 1400/11/19 13:39:48
کد خبر: 3361

به صورت ویدئو کنفرانس همزمان با سراسر کشور صورت گرفت؛

افتتاح ۳۴ پروژه آموزشی و ۱۳۳ کلاس درس در شهرستان نیشابور

۳۴ پروژه آموزشی و ۱۳۳ کلاس درس در شهرستان نیشابور با حضور ویدئو کنفرانسی معاون اول رئیس جمهور و استاندار خراسان رضوی به بهره‌برداری رسید.


به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، آیین افتتاح متمرکز 2950 پروژه آموزشی با 13450 کلاس درس در سراسر کشور همزمان با دهه مبارک فجر در حالی برگزار شد، که با حضور ویدئو کنفرانسی محمد مخبر معاون اول رئیس جمهور و یعقوبعلی نظری استاندار خراسان رضوی، 34 پروژه آموزشی و 133 کلاس درس از میان این تعداد پروژه در شهرستان نیشابور به بهره‌برداری رسید.
یعقوبعلی نظری در این مراسم طی ارتباط ویدئو کنفرانسی با معاون اول رئیس جمهور اظهار کرد: خراسان رضوی بیش از یک میلیون و 400 هزار نفر دانش آموز، 9 هزار و 500 واحد آموزشی و 56 هزار کلاس درس دارد.
استاندار خراسان رضوی افزود: امروز 34 پروژه افتتاح می‌شود و پروژه‌های دیگری نیز تا پایان سال افتتاح خواهد شد.
وی بر مد نظر قرار دادن عدالت آموزشی در تصمیم گیری‌ها از سمت متولیان آموزشی تاکید کرد و گفت: علی رغم همه اقدامات مثبت و قابل تقدیر در حوزه آموزشی، متاسفانه سرانه فضای آموزشی استان از سرانه کشوری یک متر پایین تر است.
نظری ادامه داد: در استان سعی خواهیم کرد که در ساخت و سازها این عدالت آموزشی مد نظر مدیریت استان باشد.
استاندار خراسان رضوی ضمن تشکر از همه متولیان حوزه آموزشی و خیرین بیان کرد: برای جبران عقب ماندگی استان در حوزه آموزشی به یک جهاد مضاعف از طرف همه مسئولان حکومتی، خیرین و جریانات مردمی نیاز داریم.
گفتنی است؛ پروژه‌های افتتاح شده فوق به صورت متمرکز در محل آموزشگاه سپهری نیشابور به بهره‌برداری رسیدند و دارای زیربنای 16821 متر مربع هستند.


اشتراک گذاری