مشارکت آنلاین
تاریخ انتشار: 1400/11/17 05:20:50
کد خبر: 3355

مراسم تودیع و معارفه محمد رضا ابراهیمی سرپرست جدید آموزش و پرورش اصفهان

مراسم تجلیل از خدمات “محمد اعتدادی” مدیرکل اسبق آموزش و پرورش استان و معارفه “محمد رضا ابراهیمی” سرپرست جدید این اداره کل برگزار شد.


به گزارش روابط عمومی مجمع خیرین مدرسه ساز استان اصفهان ، 

همزمان با دهه مبارک فجر مراسم تجلیل از خدمات “محمد اعتدادی” مدیرکل اسبق آموزش و پرورش استان و معارفه “محمد رضا ابراهیمی” سرپرست جدید این اداره کل با حضور دکتر زارعی نماینده وزیر آموزش و پرورش ، دکتر نقش معاونت اقتصادی استانداری استان ،دکتر قاسم زاده شهردار اصفهان ، دکتر ملا احمدی رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز استان، مهندس نسیمی سرپرست اداره کل نوسازی،تجهیز و توسعه مدارس استان  و برخی از مدیران کل ادارات استان اصفهان در تالار ادب برگزار شد . 
 
در این مراسم محمد اعتدادی مدیر کل اسبق آموزش و پرورش استان اصفهان با اشاره به کمبود شدید نیروی انسانی در بدنه آموزش و پرورش استان از معلمان سخت کوش‌ این اداره قدردانی کرد و از محمد رضا ابراهیمی سرپرست جدید این اداره کل به عنوان مدیری لایق و توانمند یاد کرد . 
 
در بخش دیگری از این مراسم دکتر مجتبی ملا احمدی رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز استان اصفهان با ابلاغ پیام تشکر و تبریک اعضا هیئت مدیره این مجمع به مدیر کل اسبق و سرپرست جدید آموزش و پرورش استان ، با اشاره به همراهی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان با مجمع خیرین مدرسه ساز استان در دوران مدیریت محمد اعتدادی ، از زحمات و خدمات ایشان در دوران تصدی این مسئولیت تشکر و قدردانی و با اشاره به سابقه خدمات سرپرست جدید این اداره کل در زمینه ی امور خیر انتصاب ایشان را به فال نیک گرفت و برای ایشان آرزوی موفقیت کرد . 
 
در پایان این مراسم نیز محمد رضا ابراهیمی سرپرست جدید آموزش و پرورش استان توجه به بیانیه گام دوم انقلاب را سرلوحه فعالیت های دوران کاری خود دانست و از محمد اعتدادی مدیرکل اسبق این اداره تشکر و قدردانی نمود . 
 
گفتنی است محمد رضا ابراهیمی دارای سوابقی همچون تدریس در مدارس ادیب و استعداد‌های درخشان شهید اژه‌ای و مدیریت آموزش و پرورش ناحیه‌های سه و چهار شهر اصفهان و مدارس دارالقرآن این شهر است.

اشتراک گذاری