مشارکت آنلاین
تاریخ انتشار: 1400/11/17 05:14:22
کد خبر: 3354

ریس هیئت‌مدیره مجمع خیرین مدرسه‌ساز استان اصفهان:

مجمع خیرین مدرسه‌ساز استان اصفهان به‌عنوان یک بازوی پرتوان در کنار آموزش‌وپرورش

رئیس هیئت‌مدیره مجمع خیرین مدرسه‌ساز استان اصفهان تصریح کرد: ۱۵۰۰ خیر در مجمع خیرین مدرسه‌ساز استان اصفهان فعال هستند که ۵۰ مدرسه در مهرماه ۱۴۰۰ و ۵۰ پروژه در ایام دهه فجر به آموزش‌وپرورش استان تقدیم می‌کنند.


به گزارش خبرنگار جامعه خیرین مدرسه ساز کشور ، در چهاردهمین روز از بهمن‌ماه ۱۴۰۰، مجتبی ملااحمدی رئیس هیئت‌مدیره مجمع خیرین مدرسه‌ساز استان اصفهان در مراسم تکریم از خدمات محمد اعتدادی مدیرکل سابق آموزش‌وپرورش استان اصفهان و معارفه محمدرضا ابراهیمی سرپرست اداره کل آموزش‌وپرورش استان اصفهان با تبریک ایام مبارک دهه فجر، اظهار داشت: مجمع خیرین مدرسه‌ساز استان اصفهان با داشتن ۱۵۰۰ خیر مدرسه‌ساز چیزی حدود هشت هزار کلاس درس را به آموزش‌وپرورش استان تقدیم نموده است.
 
وی افزود: در طول دو سال گذشته با سختی‌های آموزش غیرحضوری در دوران کرونا، معلمان و فرهنگیان تلاش بسیاری داشتند و از طرف هیئت‌مدیره مجمع خیرین مدرسه‌ساز استان اصفهان از همه فرهنگیان و معلمان قدردانی می‌کنم.
 
رئیس هیئت‌مدیره مجمع خیرین مدرسه‌ساز استان اصفهان تصریح کرد: حدود ۱۵۰۰ خیر در مجمع خیرین مدرسه‌ساز استان اصفهان فعال هستند که ۵۰ مدرسه در مهرماه ۱۴۰۰ و ۵۰ پروژه در ایام دهه فجر به آموزش‌وپرورش استان تقدیم می‌کنند.
 
وی ادامه داد: معلمان در دو سال گذشته حتی با ابتلا به کرونا و بیماری آموزش را تعطیل نکردند و مدیرکل این استان هم همکاری بسیار خوبی با مجمع خیرین و اداره نوسازی استان داشتند و فعالیت‌های خوبی در استان در دوره ایشان انجام شد.
 
ملااحمدی تاکید کرد: از طرف خیرین استان حضور برادر ارجمند جناب ابراهیمی را تبریک می‌گوییم و امیدواریم مجمع خیرین مدرسه‌ساز استان اصفهان به‌عنوان یک بازوی پرتوان در کنار آموزش‌وپرورش استان باشد.

اشتراک گذاری