مشارکت آنلاین
تاریخ انتشار: 1400/11/02 21:06:32
کد خبر: 3339

با حضور وزیر آموزش وپرورش انجام شد،

تجلیل از خیرین مدرسه ساز کاشان

ویژه برنامه افتتاحیه “هفته خیرین مدرسه ساز کاشان” با حضور وزیر آموزش و پرورش برگزار شد.


به گزارش روابط عمومی مجمع خیرین مدرسه ساز استان اصفهان در آخرین چهارشنبه از دی ماه سال ۱۴۰۰ وزیر آموزش و پرورش با سفر به مناطق شمالی استان اصفهان ، ضمن بازدید از برخی از پروژه های آموزشی در حال احداث در این منطقه در آیین تجلیل از خیرین مدرسه ساز کاشان شرکت و از ۵۹ طرح عمرانی این منطقه با اعتبار افزون بر ۱۰۰۰ میلیارد تومان رونمایی کرد . 
 
در این آیین محمد اعتدادی مدیر کل آموزش و پرورش استان با اشاره به کاستی های آموزش و پرورش استان در زمینه ی نیروی انسانی ، درخواست توجه ویژه به این اداره کل توسط وزارت آموزش و پرورش را داشت . 
 
همچنین در این مراسم حاج محمد کتابچی رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز کاشان ضمن عرض خیر مقدم به وزیر آموزش و پرورش به ساخت ۸۰ درصد مدارس کاشان توسط خیرین اشاره کرد و بر ادامه این مسیر توسط خیران تاکید کرد . 
 
در بخش دیگر این مراسم دکتر مجتبی ملا احمدی رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز استان اصفهان راه توسعه و آبادانی کشور را در گرو توجه به امر مقدس آموزش و پرورش و تعلیم و تربیت دانست و اظهار کرد : ابرهای توسعه و رشد و پیشرفت فقط بر آسمان مدرسه می بارد و خاطر نشان کرد: “مدرسه یک مکان نیست ، بلکه یک امکان برای رشد و تعالی کشور است .” 
 
سخنران ویژه ی این مراسم نیز که دکتر یوسف نوری وزیر آموزش و پرورش دولت سیزدهم بود از استخدام ۳۴ هزار نیروی جدید در این وزارتخانه خبر داد . 
وی با بیان اینکه به زودی ۳۴ هزار نفر در وزارتخانه آموزش و پرورش استخدام می‌شوند، ابراز داشت: آگهی جذب و استخدام این معلمان به زودی منتشر می‌شود تا در آینده کمبود نیروی انسانی این نهاد برطرف شود.
وزیر آموزش و پرورش با اشاره به نقش خیرین در توسعه امکانات آموزشی و مدرسه سازی در سطح کشور تصریح کرد: اقدامات خیرین باعث می‌شود تا افراد و انسان‌های تأثیرگذار تربیت و تحویل جامعه شود.
 
گفتنی است در بخش دیگری از این مراسم از خیرین مدرسه ساز کاشان تجلیل به عمل آمد. 

اشتراک گذاری