مشارکت آنلاین
تاریخ انتشار: 1400/10/23 09:44:37
کد خبر: 3319

به همت خیر نیک اندیش حاج علی عسگری انجام شد،

امضا تفاهم نامه احداث سالن ورزشی غلامرضا عسگری در منطقه چهاردانگه

تفاهم نامه احداث سالن ورزشی در آموزشگاه خیرین شریعتی نیا منطقه چهاردانگه با حضور مدیرعامل مجمع خیرین مدرسه ساز اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران، رییس آموزش و پرورش چهاردانگه، رییس مجمع خیرین مدرسه ساز چهاردانگه، ناظر اداره کل نوسازی استان تهران، خیرین مدرسه ساز و سایر مسئولین استانی و بخش چهاردانگه امضاء شد.


به گزارش دفتر اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش چهاردانگه، روح اله مسعود پوری رییس آموزش و پرورش در این جلسه، مشارکت خیرین مدرسه ساز را بازوی توانمند آموزش و پرورش دانست و با اشاره به آیات قرآنی، گفت: این کار پسندیده جزء بهترین باقی الصالحات این عزیزان است.
مسعود پوری در ادامه با تشکر از همت بلند خیر نیک اندیش حاج علی عسگری اظهار امیدواری کرد: با پیگری های لازم و شروع عملیات احداثی، مهر ماه سال آینده شاهد افتتاح این پروژه زیربنایی در منطقه چهاردانگه و روستای فیروزبهرام باشیم.
مجید پیروزان مدیرعامل مجمع خیرین مدرسه ساز اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران در آیین امضاء این تفاهم نامه، بیان داشت: جذب خیرین و احداث فضاهای آموزشی_پرورشی و ورزشی فراوان در این سال ها از درخشان ترین و ماندگارترین خدمات مجمع خیرین مدرسه ساز اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران بوده است.
در ادامه این جلسه حاج علی عسگری خیر سازنده سالن ورزشی، احداث این سالن را به نام و یاد پدر بزرگوارشان نامگذاری کرد و گفت: امیدوارم در کمترین زمان ممکن احداث این سالن را به سرانجام برسانیم.
گفتنی است: طبق تفاهم نامه صورت گرفته مقرر شد کلیه هزینه های ساخت این سالن به متراژ 300 متر مربع توسط خیر نیک اندیش تامین شود.

اشتراک گذاری