مشارکت آنلاین
تاریخ انتشار: 1400/10/21 21:09:57
کد خبر: 3316

به همت خیر نیک اندیش جمال جعفری خیر ساکن کانادا انجام شد،

آغاز عملیات ساخت مدرسه دو کلاسه در روستای سولیک استان آذربایجان غربی

آئین کلنگ زنی مدرسه ۲ کلاسه خیر ساز روستای سولیک منطقه سیلوانا با مشارکت خیّـر نیک‌اندیش جمال جعفری و اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان روز شنبه ۱۸ دیماه ۱۴۰۰ برگزار شد.


به گزارش خبرنگار جامعه خیرین مدرسه ساز کشور ،  آئین کلنگ زنی مدرسه ۲ کلاسه روستای سولیک با حضور نجفی افشار معاون مدیر عامل جامعه خیّـرین مدرسه ساز کشور به نمایندگی از جمال جعفری، بخشدار سیلوانا، معاون مشارکتهای مردمی اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان، رئیس اداره آموزش و پرورش سیلوانا ، مسئولین بسیج فرهنگیان و دانش‌آموزی، روسای عشایر، مسئولین منطقه‌ای، نماینده دهیاران و شورای بخش منطقه ، هیات مدیره مجمع خیرین مدرسه ساز سیلوانا، امام جماعت ، اولیا، دانش آموزان و اهالی روستای سولیک برگزار شد .

 
 سلیمی رئیس اداره آموزش وپرورش سیلوانا ضمن گرامیداشت حماسه ۹ دی و تسلیت بمناسبت دومین سالگرد شهادت سردار دلها حاج قاسم سلیمانی، به حاضرین در مراسم خیرمقدم گفت و حضورشان را مایه خیر و برکت خواند.
 
سلیمی با اشاره به اینکه آثار عمل نیک خیرین همیشه ماندگار خواهد بود، افزود : خیرین اموال خود را برای آینده فرزندان این مرز و بوم انفاق می کنند تا دش‌آموزان مناطق محروم بتوانند در محیط مناسبی تحصیل نمایند و در آینده شاهد پیشرفت جامعه و کشور باشیم . 
 
رئیس اداره آموزش وپرورش سیلوانا از اقدام خداپسندانه خیر مدرسه ساز و اداره کل نوسازی در راستای تکمیل هرچه سریعتر پروژه تقدیر و تشکر نمود.
 
سلیمی با تشریح وضعیت فضای آموزشی منطقه و اعلام نیازمندیهای این حوزه گزارشی از برنامه های آتی فعالین و  خیرین مدرسه ساز در منطقه سیلوانا به سمع مسئولین و مدعوین حاضر در مراسم رساند. 
 
میرزایی بخشدار سیلوانا نیز ضمن تقدیر و تشکر از عمل خداپسندانه خیّـر مدرسه ساز و خیرمقدم به مهمانان حاضر در مراسم گفت : مدرسه سازی یک موهبت الهی است که در راستای مبارزه با جهل و فقر فرهنگی و بی سوادی سیر می کند و در ردیف باقیات الصالحات قرار دارد. 
 
میرزایی بخشدار سیلوانا ادامه داد: به فضل خدا شاهد اقدامات وسیعی در حوزه مدرسه سازی و توسعه فضاهای آموزشی در سطح بخش سیلوانا هستیم، از خیرین انتظار می‌رود با توجه به تکمیل سریع پروژه های خیرساز توسط اداره کل نوسازی مدارس استان، در راستای طرح های آجر به آجر و سی هفتاد، اقداماتی شروع شود.
 
 نجفی افشار معان سابق مشارکتهای مردمی اداره کل نوسازی مدارس کشور، بعنوان نماینده خیر نیک اندیش جمال جعفری و معاون فعلی مدیرعامل جامعه خیرین  مدرسه ساز کشور گفت : خـیّـر این پروژه ساکن داخل کشور نیست و از خارج کشور اقدام به ساخت مدرسه در منطقه سیلوانا نموده است، سلام های گرم او را به شما مردم خونگرم و مهربان و دانش آموزان بخش سیلوانا و روستای سولیک می‌رسانم.
 
نجفی افشار با اشاره به اینکه خیّرین معلمین اخلاق و رفتار اجتماعی هستند که باید دست آن ها را گرفت و با تدابیر و اندیشه های مدبرانه ، منزلت و اندیشه های  خیرین  را تقویت کرد، گفت: جمال جعفری خیّر این پروژه نسبت به شروع هر چه سریعتر پروژه و تحویل به اداره کل نوسازی استان جهت ادامه طرح آمادگی خود را اعلام نموده و به حول و قوه الهی در کمترین زمان ممکن به تعهّد خود جامه عمل خواهد پوشاند.
 
 آخوندیان مدیر عامل مجمع خیرین مدرسه ساز استان آذربایجان غربی گفت: بسیار خرسندیم که می توانیم به مردم  سیلوانا در روستای سولیک خدمت کنیم و خدای بزرگ را شاکریم که فرصت خدمت را به یکی دیگر از بندگان صالح خود را در این منطقه عطا کرد.
 
وی ادامه داد: اساس و پایه ی توسعه یک کشور به میزان توسعه آموزش و پرورش آن بستگی دارد . هراندازه آموزش و پرورش پویا باشد ، جامعه و مملکت آن نیز آینده ی روشنی خواهند داشت. 
 
  آخوندیان افزود  :مدرسه سازی امری بسیار مهم است که خوشبختانه، توفیق این خدمت شامل حال مان شده و به امید خدا در کمترین زمان ممکن پروژه این مدرسه تکمیل و بنفع دانش آموزان روستای سولیک اهدا خواهد شد.
 
 موسی حاجی حلج مدیر عامل مجمع خیرین مدرسه ساز سیلوانا نیز ضمن تقدیر و تشکر از حضور نماینده خیر مدرسه ساز، مسئولین ادارات استان، مسئولین اداری و نظامی منطقه ای، در آیین کلنگ زنی مدرسه ۲ کلاسه خیرساز روستای سولیک فرصت را مغتنم شمرده و به ارائه گزارشی از عملکرد مجمع خیرین،مدرسه ساز سیلوانا طی دوسال گذشته پرداخت.
 
 آئین کلنگ زنی مدرسه ۲ کلاسه روستای سولیک که با مشارکت مهندس جمال جعفری هم وطن ایرانی ساکن کانادا و اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان آذربایجان غربی انجام خواهد شد، توسط حاضرین در مراسم و نمایندگان اقشار مختلف در محل احداث مدرسه انجام گرفت.
 

اشتراک گذاری