مشارکت آنلاین
تاریخ انتشار: 1400/10/21 20:56:32
کد خبر: 3315

مراسم گرامی‌داشت خیر نیک‌اندیش مدرسه‌ساز زنده یاد «سید هادی موجانی»

مراسم گرامی‌داشت یاد و خاطره زنده یاد «سید هادی موجانی» رئیس فقید مجمع خیرین مدرسه‌ساز شهرستان‌های تهران در سازمان نوسازی مدارس کشور برگزار شد.


به گزارش خبرنگار جامعه خیرین مدرسه ساز کشور ، مراسم گرامی‌داشت زنده یاد «سید هادی موجانی» خیر مدرسه‌ساز و رئیس فقید مجمع خیرین مدرسه‌ساز شهرستان‌های تهران در سازمان نوسازی مدارس کشور برگزار شد.

در این مراسم که با حضور جمعی از خیرین مدرسه‌ساز، مدیران و کارکنان سازمان نوسازی مدارس کشور و خانواده شادروان موجانی برگزار شد، با قرائت آیاتی از کلام الله مجید و زیارت عاشورا برای وی طلب غفران و رحمت و یاد و خاطره آن خیر فقید گرامی داشته شد.

مرحوم موجانی شخصیت اجتماعی ارزشمند و نیکوکاری داشت و بیش از دو دهه در عرصه مدرسه‌سازی به ویژه در شهرستان‌های تهران تلاش وافری داشت و چندین مدرسه با مشارکت وی احداث شده و در اختیار دانش آموزان قرار گرفته است.

فاطمه مهاجرانی معاون برنامه‌ریزی و توسعه مشارکت‌های سازمان نوسازی مدارس کشور نیز در سخنان کوتاهی ضمن تقدیر از دو دهه تلاش زنده یاد موجانی در عرصه مدرسه‌سازی، گفت: آنچه افراد را وارد وادی کار خیر می‌کند علاوه بر لطف خداوند، تلاش و قابلیت فرد و همراهی خانواده و نزدیکان فرد است.

مرحوم سیدهادی موجانی خیّر مدرسه‌ساز و رئیس فقید مجمع خیرین مدرسه‌ساز شهرستان‌های تهران که خدمات شایانی را به جامعه تعلیم و تربیت عرضه داشت، هفته گذشته بر اثر بیماری درگذشت.

 

 
 
 

اشتراک گذاری