مشارکت آنلاین
تاریخ انتشار: 1400/10/18 19:14:18
کد خبر: 3311

جلسه جوانان مدرسه ساز تشکیل شد

غلامرضا ارجمندی مشاور مدیر عامل جامعه خیرین مدرسه ساز کشور اظهار داشت : جلسه جوانان مدرسه ساز با هدف ترویج فرهنگ مدرسه یاری در میان جوانان تشکیل شد.


غلامرضا ارجمندی، مشاور مدیر عامل جامعه خیرین مدرسه ساز کشور  ، در گفتگو با خبرنگار جامعه خیرین مدرسه ساز کشور گفت :  به همت اعضای هیات مدیره  جامعه خیرین مدرسه ساز کشور ، چند کمیسیون تخصصی در جامعه خیرین،  راه اندازی گردیده که در بین این کمیسیون ها ، جای خالی کمیسیون برنامه ریزی امور جوانان خیر مدرسه ساز بسیار محسوس بود که مهندس جعفری مسئولیت این امر را به بنده محول نمودند .

وی ادامه داد: در این راستا فراخوانی را منتشر کردیم و از افراد صاحب تجربه و صاحب نام  که در این زمینه کار اجرایی کرده بودند دعوت کردیم تا در جلسه ای که در این خصوص برگزار کردیم حضور داشته و طرح های پیشنهادی خود را مطرح نمایند تا از پیشنهادات و اطلاعات آنان بهره ببریم.
 
ارجمندی اظهار داشت :  این جلسه با هدف جذب خیرین و ترویج فرهنگ مدرسه سازی  تشکیل شد و مخاطبین ما عمدتاً جوانان کشور در هر قشری اعم از دانش آموز ،دانشجو و فارغ التحصیل است. 
 
وی با تاکید براینکه این طرج به صورت پایلوت در چند استان برگزار خواهد شد  اذعان داشت : سعی ما بر این است  که از  تشکل های دانش آموزی و دانش آموزانی که با کار اجرایی آشنا هستند در این کار مشارکت بگیریم و در صورت موفقیت آن را در سطح کشور اجرایی نماییم .
 
ارجمندی گفت : عموما انجام امور خیریه در کشور ما توسط افراد با سن بالا انجام می شود و راه اندازی این طرح می تواند نقش عمده ای در گسترش فرهنگ و توسعه کار خیر و ادامه امر مدرسه سازی  در بین جوانان  داشته باشد. 
 
دلیری

اشتراک گذاری