مشارکت آنلاین
تاریخ انتشار: 1400/10/16 09:49:15
کد خبر: 3309

با حضور وزیر آموزش و پرورش؛

مراسم وداع با پیکر مرحوم «سیدهادی موجانی» خیر مدرسه‌ساز برگزار شد

مراسم وداع با پیکر مرحوم «سیدهادی موجانی» خیر مدرسه‌ساز و رییس فقید مجمع خیرین مدرسه‌ساز شهرستان‌های استان تهران با حضور وزیر آموزش و پرورش و مقامات عالی برگزار شد.


به گزارش خبرنگارجامعه خیرین مدرسه ساز کشور ، «سیدهادی موجانی» از خیرین بنام و رییس فقید هیأت مدیره مجمع خیرین مدرسه‌ساز شهرستان‌‎های استان تهران در بامداد دوشنبه 13 دی‌ماه دعوت حق را لبیک گفت.

مرحوم موجانی در ساخت بسیاری از مدارس جنوب تهران و شهرستان ری مشارکت و نقش موثر و بسزایی داشت و دانش‌آموزان بسیاری در مدارس احداثی این خیر نیک اندیش مشغول تحصیل هستند.

مراسم وداع با پیکر مرحوم «سیدهادی موجانی» امروز پنجشنبه 16 دی‌ماه 1400 با حضور یوسف نوری وزیر آموزش و پرورش و جمعی از شخصیت‌ها، خیرین مدرسه ساز کشور ، اعضای جامعه خیرین مدرسه ساز ، مقامات عالی و مردم نوع‌دوست کشورمان از مقابل منزل ایشان انجام شد تا در استان قم و در جوار بارگاه نورانی حضرت معصومه (س) آرام گیرد.

در این مراسم همچنین، مهراله رخشانی‌مهر معاون وزیر و رییس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور و جمعی از مدیران عالی حضور داشتند و ضمن ابراز همدردی با خانواده معزا، برای مرحوم موجانی که از اندوخته خود در راه مدرسه‌سازی مشارکت داشت، طلب غفران الهی داشتند.

مراسم ختم مرحوم سیدهادی موجانی، خیر مدرسه‌ساز و رییس فقید هیات مدیره مجمع خیرین مدرسه‌ساز شهرستان‌های استان تهران جمعه 17 دی ماه از ساعت 10:30 در مسجد الغدیر واقع در خیابان میرداماد برگزار خواهد شد.



اشتراک گذاری