مشارکت آنلاین
تاریخ انتشار: 1400/10/01 18:33:17
کد خبر: 3283

هدیه بنیاد قلم چی به دانش آموزان خوزستان ،

امضا تفاهم نامه ساخت 23 مدرسه عشایری در خوزستان

تفاهم‌نامه ساخت ۲۳ مدرسه عشایری جدید در استان خوزستان، امروز سه‌شنبه ۳۰ آذر ۱۴۰۰ توسط بنیاد قلم‌چی و اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خوزستان امضا شد.


به گزارش حبرنگار جامعه خیرین مدرسه ساز کشور ، 

بر اساس این تفاهم‌نامه، در راستای اجرای طرح ملی حذف مدارس سنگی در روستاهای عشایری استان خوزستان، بنیاد علمی آموزشی قلم‌چی این‌بار ۲۳ مدرسه با ۳۷ کلاس درس در مجموع با زیربنای ۱۵۱۹ مترمربع زیربنای فضای آموزشی در روستاهای عشایری شهرستان‌های دزفول، باغملک، ایذه، دزپارت، لالی، اندیمشک، اندیکا، رامشیر، آغاجاری، امیدیه و هفتگل با اعتبار ۴۷ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال احداث و به دانش‌آموزان این مناطق اهدا می‌کند.
 
 تاکنون ۱۵ مدرسه عشایری را در روستاهای خوزستان به بهره‌برداری رسانده که ۶ مورد آن در آذرماه بود و علاوه بر ۲۳ مورد جدید، تعدادی دیگر در دست اجراست.
 
این جلسه با حضور ناصر قفلی رئیس و سید محمدرضا جعفری مدیرعامل جامعه خیرین مدرسه‌ساز کشور، فاطمه مهاجرانی معاون برنامه‌ریزی و توسعه مشارکت‌های سازمان نوسازی مدارس کشور،نجفی افشار معاون مدیر عامل ،  مدیرکل و مسئولان نوسازی مدارس استان خوزستان، کاظم قلم‌چی واقف و متولی و مسئولان بنیاد قلم‌چی در محل جامعه خیرین مدرسه‌ساز کشور با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد.

اشتراک گذاری