مشارکت آنلاین
تاریخ انتشار: 1400/09/30 06:47:17
کد خبر: 3278

با حضور دکتر قفلی و اعضای هیات مدیره جامعه خیرین مدرسه ساز کشور انجام شد ،

رونمایی از کتاب زندگی نامه خیر مدرسه ساز حمید خان محمدی

با حضور رئیس جامعه خیرین مدرسه ساز کشور ، مدیر عامل ، اعضای هیات مدیره و روسای سازمان نوسازی مدارس کشور، از کتاب زندگی نامه خیر مدرسه ساز مهندس حمید خان محمدی خیر مدرسه ساز و مسئول گروه جهادی آل یاسین رونمایی شد.


به گزارش خبرنگار جامعه خیرین مدرسه ساز کشور ، در این مراسم دکتر قفلی رئیس جامعه خیرین مدرسه ساز کشور ،  مهندس قلم چی خیر مدرسه ساز و عضو هیات مدیره ، مهندس جعفری مدیر عامل و نجفی افشار معاون مدیر عامل ، خانم دکتر مهاجرانی معاون پشتیبانی و مشارکت های مردمی سازمان نوسازی مدارس کشور ، خانم گیتی نژاد موسسه مهر گیتی ، حاج اقا فخاری رئیس مچمع خیرین مدرسه ساز استان مرکزی ، مهندس قورچی بیگی مدیر کل دفتر مشارکت های مردمی سازمان نوسازی  مدارس کشور ، مهندس قربانی مدیر کل نوسازی مدارس استان خوزستان ، دکتر سیرجانی رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز استان سیستان و بلوچستان حضور داشتند.

دکتر فاطمه مهاجرانی معاون پشتیبانی و مشارکت های مردمی سازمان نوسازی مدارس کشور در ادامه این جلسه اظهار داشت : یکی از وظایف سازمان نوسازی تقدیر از خیرینی است که به طور وسیع در امر مدرسه سازی قدم برمی دارند .

وی ضمن تقدیر از فعالیت های ارزشمند مهندس خان محمدی خیر مدرسه ساز و مسئول گروه جهادی آل یاسین اظهار داشت : :ایشان هم مدرسه می سازند هم مدرسه یاری می کنند و هم برای دانش اموزلن کارآفرینی می کنند .

وی بیان کرد: وسعت و عمق کار شما قابل ستایش است . یکی از مزایای گروهای جهادی این است که بدون سبک و سلیقه سیاسی کار می کنند و فقط به فکر ایران و فرزندان ایران هستند .خداوند را شاکرم که به واسطه بزرگی مثل دکتر قفلی اینچا خانه خیرین و مهد خیرین است . 

دکتر سیرجانی رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز استان سیستان و بلوچستان افزود: 10 گروه جهادی در سطح استان فعالیت می کنند که مهمترین انها آل یاسین و السابقون است .

وی با تاکید بر اینکه ، گروه آل یاسین از سال 79 در این استان فعالیت خود را آغاز کرد اذعان داشت:این گروه همه استان را می بیند و در شمال ،مرکز و جنوب استان فعالیت می کند.

وی خاطر نشان کرد: بنده از طرف همه دانش آموزان سیستان و بلوچستان از شما قدردانی می کنم و امیدوارم همکاری شما ادامه دار باشد و بتوانیم گروه های جهادی بیشتری را وارد این عرصه نماییم .

مهندس حمید خان محمدی رئیس گروه جهادی آل یاسین و خیر مدرسه ساز در ادامه این نشست گفت : مدرسه سازی  مولد همه کارها است .

وی ادامه داد: خداوند را شاکرم که در این راه قدم گذاشتم . این کتاب ماندی است و عمده فعالیت خیرین را ماندگار می کند.

این خیر مدرسه ساز تصریح کرد: خوشحالم که این مجموعه حرکت می کند و  ارزو دارم مشکلات فضاهای آموزشی کشور به خصوص استان سیستان و بلوچستان هرچه زودتر برطرف شود.

وی در پایان گفت : بهتر است مشارکت مردم را در ساخت مدارس حتی به اندازه یک اجر نادیده  نگریم که این امر می تواند در توسعه فرهنگ مدرسه سازی موثرباشد.

در پایان این مراسم از کتاب مهندس حمید خان محمدی خیر مدرسه ساز رونمایی شد.

نزاکت اللهیاری 


اشتراک گذاری