مشارکت آنلاین
تاریخ انتشار: 1400/09/21 12:47:27
کد خبر: 3260

دیدار صمیمانه وزیر آموزش و پرورش با خیرین مدرسه‌ساز کشور

وزیر آموزش و پرورش در دیداری صمیمانه با اعضای هیأت مدیره جامعه خیرین مدرسه‌ساز کشور، نمایندگان نهادها و موسسات خیری که در امر مدرسه‌سازی مشارکت دارند، دیدار و گفت‌وگو کرد.


به گزارش روابط عمومی جامعه خیرین مدرسه ساز کشور،  یوسف نوری وزیر آموزش و پرورش در نشست مشترک با اعضای هیأت مدیره جامعه خیرین مدرسه‌ساز کشور، جمعی از خیرین حقیقی، نمایندگان برخی از موسسات حقوقی و خیریه فعال در امر مدرسه‌سازی و برخی روسای مجامع خیرین‌ مدرسه‌ساز استانی دیدار و گفت‌وگو کرد.

در این دیدار صمیمی بیش از 3 ساعته که به میزبانی وزیر آموزش و پرورش برگزار شد، پس از ارائه گزارش ناصر قفلی رئیس جامعه خیرین مدرسه‌ساز کشور و مهراله رخشانی‌مهر معاون وزیر و رییس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور، حاضران در جلسه به بیان نظرات و دیدگاه‌های خود در خصوص تأمین و تجهیز فضاهای آموزشی، پرورشی و ورزشی خیری پرداختند. 

خیرین مدرسه‌ساز حاضر در جلسه، با اشاره به اینکه جامعه خیرین مدرسه‌ساز کشور تنها نهاد رسمی و قانونی کشور است، بر استقلال همه‌جانبه این نهاد پربرکت و ارزشمند تأکید کردند.

همچنین، خیرین مدرسه‌ساز آمادگی خود را برای کمک و همراهی مجموعه آموزش و پرورش در جهت احداث و تکمیل پروژه‌های آموزشی مانند سنوات گذشته اعلام کردند و از تلاش‌های تمام ارکان هماهنگ‌کننده در امر مدرسه‌سازی، مانند دولت، نهادهای مختلف در بخش خصوصی و نوسازی مدارس تشکر کردند.

در این جلسه نیز، وزیر آموزش و پرورش و رییس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور از تلاش‌ها، کوشش‌ها و همراهی‌های مجموعه خیرین حقیقی و حقوقی که در امر مدرسه‌سازی در اقصی نقاط کشور مشغول فعالیت هستند، قدردانی و سپاسگزاری کردند.

در پایان این نشست ناصر قفلی رئیس جامعه خیرین مدرسه‌ساز کشور، نشان «خیرین مدرسه‌ساز» را به یوسف نوری وزیر آموزش و پرورش تقدیم کرد.

 
 
 

اشتراک گذاری