مشارکت آنلاین
تاریخ انتشار: 1400/09/16 10:30:09
کد خبر: 3258

کلنگ "چهاردهمین طرح یاران" در منطقه 8 پایتخت به زمین زده شد؛

مشارکت 5 میلیارد تومانی مجمع خیرین شهر تهران و خانواده زنده یاد محسنی برای ساخت یک مدرسه 12کلاسه در منطقه 8

مجمع خیرین مدرسه ساز شهر تهران و خانواده زنده یاد محسنی برای ساخت یک مدرسه در منطقه 8 شهر تهران مبل


 

به گزارش روابط عمومی مجمع خیرین مدرسه ساز شهر تهران در آیین کلنگ زنی این مدرسه خیری که در قالب "طرح یاران"  وبا مشارکت 5 میلیارد تومانی  مجمع خیرین مدرسه ساز شهر تهران و خانواده زنده یاد فاطمه محسنی (هریک به میزان حدود دو و نیم میلیارد تومان) در منطقه 8 ساخته خواهد شد، مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران گفت: دولت های متعدد در راستای ساخت و ساز و نوسازی فضاها کارهایی را در حد وسع انجام داده‌اند اما اگر تلاش و ازخودگذشتگی خیرین نبود وضعیت املاک شهر تهران از وضع موجود بدتر می شد.

وی با گرامی داشت خاطره خیرینی که از دار دنیا رفته اند افزود:در سال های اخیر بیشترین آمار مدرسه سازی در منطقه هشت رقم خورده است. داشتن اموال به تنهایی کافی نیست؛ باید دل دریایی داشت.

مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران با بیان اینکه مدرسه سازی ذخیره آخرت است افزود:در حوزه جذب خیرین مدرسه ساز، انقلابی در مجمع خیرین شهر تهران رخ داده است که بسیار ستودنی است

در ادامه محمدرضاقربانی مدیرعامل مجمع خیرین مدرسه ساز شهر تهران نیز با تقدیر از اینکه در کمترین زمان پس از امضای سند توافقنامه- که دیروز انجام شد- امروز شاهد برگزاری مراسم کلنگ زنی این پروژه هستیم گفت: این امر نشان از یک همنوایی و هم افزایی است که در حوزه خیرین مدرسه ساز شهر تهران و اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران و اداره کل نوسازی مدارس استان تهران  وجود دارد.

مدیر عامل مجمع خیرین مدرسه ساز شهر تهران افزود: "طرح یاران" یک روش مناسب برای جذب مشارکت چند خیر در ساخت یک مدرسه است که در چهار سال اخیر در شهر تهران اجرایی شده و به یک الگوی موفق در حوزه مدرسه سازی تبدیل شده است.وی افزود: این مدرسه 12کلاسه تا مهر ماه 1402 به بهره برداری خواهد رسید.

محمود زاهدی راد مسئول نمایندگی مجمع خیرین مدرسه ساز در منطقه هشت تهران نیز در این مراسم، از تلاش و همکاری آموزش و پرورش منطقه هشت در توسعه فعالیت خیرین در این منطقه تشکر نمود.وی پیشنهاد کرد برای جذب مشارکت اولیای دانش آموزان در این محله، طرح "روزی به یاد دیروز" برگزار شود

مینو زمان مدیر آموزش و پرورش منطقه 8 در ابتدای این مراسم خیرین نیک اندیش را بندگان خوب خدا قلمداد نمود که به دنبال کار نیک می گردند و با تبریک میلاد امام حسن عسکری(ع) بیان کرد: به یاری خداوند تعداد خیرین نیک اندیش در منطقه8  افزوده شده است و در این منطقه ۱۸۰ مدرسه داریم که نیازمند نگاه مهربانانه خیرین است. وی ابراز امیدواری کرد که با انجام این گونه فعالیت های خیری خدا و خلق از ما راضی باشند و در اینده نزدیک هم کار افتتاح این واحد آموزشی به نتیجه برسد.

وی گفت: این مدرسه دارای قدمت۶۰ ساله است و قدمت بالایی دارد و در موقعیت خوبی قرار گرفته که با همت خیرین عزیز به ویژه خانواده زنده یاد محسنی امروز شاهد کلنگ زنی این واحد آموزشی هستیم.

این مراسم با حضور فولادوند مدیرکل؛ زمان مدیرآموزش و پرورش منطقه هشت ، قربانی مدیرعامل مجمع خیرین مدرسه ساز شهر تهران؛ حبیبی معاون مشارکت های اداره کل نوسازی مدارس استان تهران و خیرین نیک اندیش برگزار شد.


اشتراک گذاری