مشارکت آنلاین
تاریخ انتشار: 1400/09/10 18:19:38
کد خبر: 3248

دکتر قفلی در گردهمایی روسای مجامع خیرین مدرسه ساز کشور ،

سبک سازی و مدرسه یاری دو رویکرد جدید جامعه خیرین

رئیس جامعه خیرین مدرسه ساز کشور در گردهمایی روسای مجامع خیرین مدرسه ساز کشور گفت : سبک سازی و مدرسه یاری دو رویکرد جامعه خیرین مدرسه ساز کشور است که از روسای مجامع می خواهیم آن را در استان های خود اجرایی کنند.


به گزارش خبرنگار جامعه خیرین مدرسه ساز کشور ، دکتر قفلی رئیس جامعه خیرین مدرسه ساز کشور در گردهمایی روسای مجامع خیرین مدرسه ساز اظهار داشت :چهل هزار کلاس درس نیمه تمام به همت والای شما خیرین تکمیل شد و اعتبارات خیرین رشد بسیار چشمگیری داشته به طوریکه به رقم 3 هزار میلیارد تومان رسیده است .

وی به رویکرد سبک سازی مدارس اشاره کردو اظهار داشت : سبک سازی مدارس در هم در بحث هزینه و هم در سرعت کار کاملا مقلوم به صرفه است و از شما می خواهم آن را استان های خود اجرایی نمایید.

دکتر قفلی به مدرسه یاری اشاره کرد و اظهار داشت : کمسیون مدرسه یاری به ریاست دکتر نوید ادهم با هدف ارتقا کیفیت و عدالت  آموزشی در مناطق کم برخوردار تشکیل شده که امیدواریم همه شما ابتدا ان را در استانها و سپس در شهرستان ها اجرایی نمایید.

رئیس جامعه خیرین مدرسه ساز کشور در ادامه به اهمیت هنرستان ها اشاره کردو افزود: ساخت هنرستان ها در شهرک های صنعتی در کنار کارخانه ها می تواند ضمن ایجاد مهارت مورد نیاز در دانش آموزان آنها را بعد از تحصیل وارد بازار کار نماید.

وی از روسای مجامع در خواست کرد خیرین مدرسه ساز را به سمت ساخت هنرستان سوق دهند.

دکتر قفلی درپایان به افتتاح مدرسه ای  در منطقه 4 شهر تهران اشاره کردو گفت : این مدرسه توسط 300 خیر ساخته شده که جا دارد استان ها  ازآن الگو برداری نمایند.

نزاکت اللهیاری


اشتراک گذاری