مشارکت آنلاین
تاریخ انتشار: 1400/09/07 07:06:15
کد خبر: 3240

با حضور خیّرین اتحادیه اغذیه فروشان تهران در سرعین؛

مدارس خیّر ساز در روستاهای شمس آباد و آلوچه سبلان افتتاح شد

مدارس ۲ کلاسه خیّر ساز روستاهای شمس آباد و آلوچه سبلان با مساحتی بالغ بر ۱۸۰ متر مربع با حضور خیّرین، اعضای اتحادیه اغذیه فروشان تهران، مسئولین استانی و شهرستانی افتتاح شد.


به گزارش روابط عمومی مجمع خیّرین مدرسه ساز استان اردبیل ، مدارس ۲ کلاسه خیّر ساز روستاهای شمس آباد و آلوچه سبلان با مساحتی بالغ بر ۱۸۰ متر مربع با حضور خیّرین، اعضای اتحادیه اغذیه فروشان تهران، مسئولین استانی و شهرستانی افتتاح شد.
 جواد قرآن نویس، رئیس مجمع خیّرین مدرسه ساز استان اردبیل در مراسم افتتاح این دو مدرسه  با اشاره به اینکه از بدو تاسیس مجمع خیّرین مدرسه سازاستان تا کنون بیش از 400 واحد آموزشی در قالب 1600 کلاس درس تکمیل و در اختیار آموزش و پرورش  قرار گرفته است افزود: مجمع خیّرین شهرستان سرعین با همکاری آموزش و پرورش سرعین 4 سال است فعالیت خود را آغاز کرده است اما در این مدت کم با تلاش و فعالیت جهادی خیّرین عضو این مجمع به یکی از شاخص ترین مجامع خیّرین مدرسه ساز استان تبدیل شده است.
مدیر آموزش و پرورش شهرستان در حاشیه این افتتاح گفت: کلنگ احداث مدارس ابتدایی روستا های شمس آباد و آلوچه سبلان در نیمه دوم سال 98 به زمین زده شد و عملیات اجرایی ساخت و تجهیز آن ها با صرف اعتباری بیش از 400 میلیون تومان به همت اتحادیه اغذیه فروشان تهران بزرگ به پایان رسید .
حسین محرمی با بیان اینکه خیّرین و نیکوکاران بازوان توانمند آموزش و پرورش هستند و تاکنون نیز با مشارکت در ساخت فضاهای آموزشی و تجهیز مدارس در نظام آموزشی و تعلیم و تربیت نقش کلیدی ایفا کرده اند، اظهار کرد: خیّرین مدرسه ساز نمونه بارز مشارکت اجتماعی و فرهنگی در حوزه آموزش و پرورش محسوب می شوند که خالصانه و با تمام ظرفیت، آموزش و پرورش را در رسیدن به اهداف متعالی آموزشی و تربیتی یاری می رسانند.
مسعود موسی زاده، رئیس مجمع خیّرین مدرسه ساز شهرستان سرعین بیان کرد:  اگر کشورهای پیشرفته، علم خوب و صنعت و اقتصاد قوی دارند و توانسته‌اند راههای توسعه و ترقی را به خوبی طی کنند از مدارس شروع کرده‌اند. مدرسه مهمترین مکانی است که می‌توانیم در آن اصول انسانی را به فرزندان خود بیاموزیم. در چنین موقعیتی مدرسه می‌تواند  در همه لحظه‌های زندگی افراد تاثیر بگذارد. 
موسی زاده در ادامه افزود: از سال 1398 تا کنون با کمک خیّرین بیش از 40 کلاس درس احداث و راه اندازی شده و در اختیار مدیریت آموزش و پروش شهرستان قرار گرفته است.

اشتراک گذاری