مشارکت آنلاین
تاریخ انتشار: 1400/09/05 18:57:01
کد خبر: 3236

ساخت بیش از یک هزار مدرسه در شهرستانهای استان تهران توسط خیرین مدرسه ساز

مدیرعامل مجمع خیرین مدرسه ساز شهرستانهای استان تهران گفت: بیش از یک هزار مدرسه در شهرستانهای استان تهران توسط خیرین مدرسه ساز ساخته شده است و همچنان جهاد مقدس مدرسه سازی نیز ادامه دارد.


به گزارش روابط عمومی و اطلاع رسانی مجمع خیرین مدرسه ساز شهرستانهای استان تهران، مجید پیروزان ضمن تشکر و قدردانی از خیرین مدرسه ساز گفت: بیش از یک هزار مدرسه در شهرستانهای استان تهران توسط خیرین مدرسه ساز ساخته شده است و همچنان جهاد مقدس مدرسه سازی  نیز ادامه دارد.
مدیرعامل مجمع خیرین مدرسه ساز شهرستانهای استان تهران تصریح کرد: بیش از چهل درصد از مدارس شهرستانهای استان تهران نیز خیرساز بوده است و با افزایش و رشد جمعیت دانش آموزی نیازمند کمک و یاری خیرین نیک اندیش در احداث فضاهای آموزشی، پرورشی و ورزشی نیز هستیم.
مجید پیروزان ضمن تاکید بر اینکه توجه خیرین نیک اندیش به امر مقدس مدرسه سازی نشان‌دهنده‌ شناخت صحیح جامعه از اهمیت تعلیم و تربیت آینده سازان این سرزمین است، بیان کرد: خوشبختانه مجمع خیرین مدرسه ساز شهرستانهای استان تهران تلاش کرده با آگاه سازی جامعه در گامی بلند در راستای تعمیق شناخت و اهمیت توجه به امر مدرسه سازی بردارد و اولویت اصلی مجمع خیرین مدرسه ساز شهرستانهای استان تهران آشناسازی خیرین و مردم با امر پسندیده مدرسه سازی و تجهیز مدارس است.
مدیر عامل مجمع‌ خیرین ‌مدرسه‌ساز شهرستانهای استان تهران گفت: تفاهم نامه ای میان جامعه خیرین مدرسه ساز کشور با وزرات آموزش و پرورش منعقد شده است و در این تفاهم نامه مجامع خیرین مدرسه ساز با حضور در کمیسیون های مختلف  از جمله کمیسیون مدرسه یاری در آن ایفای نقش می نمایند.
پیروزان در ادامه بیان کرد: خیرین نیک اندیش با سرمایه گذاری برای تربیت نسل سالم و صالح سه عمل ارزشمند صدقه جاریه که فرصت تعلیم و تربیت را برای آینده سازان کشور فراهم می سازد و محصول آن علم و دانش، علم نافع برای مردم و تربیت فرزندان صالح برای جامعه است را عملی می کنند.
مدیر عامل مجمع‌ خیرین ‌مدرسه‌ساز شهرستانهای استان تهران در پایان گفت: مجمع خیرین مدرسه ساز شهرستانهای استان تهران با همکاری و کمک مجامع خیرین مدرسه ساز، ادارات آموزش و پرورش، فرهنگیان فرهیخته و دانش آموزان عزیز در تمامی پویش های ملی آجربه آجر با کسب رتبه های برتر خوش درخشیدند و بر خود وظیفه می دانم از همکاری و تلاش های همه این عزیزان تقدیر و تشکر نمایم.

اشتراک گذاری