مشارکت آنلاین
تاریخ انتشار: 1400/08/25 06:55:32
کد خبر: 3220

تفاهم نامه همکاری بین بنیاد قلم چی و مرکز خدمات حوزه های علمیه کشور امضا شد

جلسه مشترک مسئولان مرکز خدمات حوزه های علمیه کشور و متولی و مسئولان بنیاد قلم چی صبح امروز سه شنبه 25 آبان ۱۴۰۰ در محل جامعه خیرین مدرسه ساز کشور برگزار و تفاهم نامه همکاری فیمابین به امضا رسید.


 
 
به گزارش خبرنگار جامعه خیرین مدرسه ساز کشور، این نشست با حضور مهندس کاظم قلم چی واقف و متولی بنیاد علمی آموزشی قلم چی (وقف عام) و حجت الاسلام و المسلمین احسان علاییان  معاونت معیشت و خانواده مرکز خدمات حوزه های علمیه، دکتر ناصر قفلی رئیس و مهندس سید محمدرضا جعفری مدیرعامل جامعه خیرین مدرسه ساز کشور، نجفی افشار معاون مدیر عامل، دکتر محمدرضا اسپرورین، حاج علی فخاری، دکتر محمد جمالزاده، زهره میردامادیان و زهره دانشمهر اعضای هیات مدیره، در محل جامعه خیرین مدرسه ساز کشور برگزار شد.
 
احسان علاییان معاون معیشت و خانواده مرکز خدمات حوزه های علمیه در این جلسه اظهار داشت: مرکز خدمات حوزه علمیه از سال 1370 به امر مقام معظم رهبری تاسیس شد که وظیفه آن حمایت از جامعه روحانیت غیر شاغل است.
 
وی تاکید کرد: مدرسه سازی یکی از اموری است که صدقه جاریه است و ماندگار.
 
علاییان با اشاره به اینکه مدرسه سازی توفیق خدمت است و آینده نظام را می سازد افزود: ما تریبون تبلیغ در مساجد و هیئت های کشور هستیم.
 
دکتر محمد جمالزاده عضو هیات مدیره در سخنانی بیان کرد: فرزند من طلبه است بنابراین در جریان کامل مشکلات این قشر هستم و از خیرین می خواهم با حمایت های خود آنان را در رسیدن به اهدافشان یاری رسانند.
 
دکتر ناصر قفلی رئیس جامعه خیرین مدرسه ساز کشور از زحمات واقف و متولی بنیاد قلم‌چی تقدیر کرد و اذعان داشت: شما منشا خیر هستید و کارهایی در سطح کشور انجام داده اید که ماندگار است.
 
بنابراین گزارش، تفاهم نامه همکاری توسط بنیاد قلم چی و مرکز خدمات حوزه های علمیه با هدف ارائه خدمات آموزشی به فرزندان طلاب و روحانیون حوزه های علمیه با بهره گیری از ظرفیت های موجود و خدمات بنیاد قلم چی منطبق بر ارتباط هدفمند میان این مرکز و نمایندگی های بنیاد قلم‌چی برای عملیاتی شدن موضوعات مرتبط با تفاهم نامه، به امضا رسید.
 
همچنین در این تفاهم نامه به امکان بهره مندی (به صورت بورسیه) دانش آموزان (فرزندان روحانیون و طلاب غیر شاغل) از آزمون های برنامه ای و کتب کمک آموزشی کانون پس از شرکت در 5 آزمون و بهره مندی فرزندان طلاب و روحانیونی که از طرف مرکز خدمات حوزه های علمیه معرفی می شوند از تسهیلات ویژه برای آزمون ها اشاره شده است.

نزاکت اللهیاری


اشتراک گذاری