مشارکت آنلاین
تاریخ انتشار: 1400/08/17 21:05:15
کد خبر: 3208

معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور:

تجهیز هنرستان‌ها و تهیه تبلت برای دانش‌آموزان در اولویت باشد

معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور در بیست و سومین جشنواره خیرین مدرسه‌ساز کشور گفت: در حال حاضر تجهیز مدارس به امکانات فنی و حرفه‌ای و تامین تجهیزاتی مانند تبلت برای دانش‌آموزان بازمانده از تحصیل باید در اولویت قرار گیرد.


به گزارش خبرنگار جامعه خیرین مدرسه ساز کشور ،  انسیه خزعلی معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور اظهار داشت : خداوند در تعریف کسانی که انفاق می‌کنند، می فرماید، آنها جان‌های‌شان را در حیات پاک تثبیت می کنند. خوش به حال خیرینی که متوجه شدند کجا از اموالشان استفاده کنند.

وی در ادامه با قدردانی از خیرین مدرسه‌ساز افزود: خوش به حال خیرینی که فهمیدند مالی که خدا به آنان بخشیده را کجا مصرف کنند. 

معاون رئیس جمهور با اشاره به پیشینه بخشش در راه علم گفت: بخشیدن در مسیر علم در تاریخ ما سابقه دیرینه‌ای دارد و تخستین وقف‌نامه ها در مسیر علم از سوی یک خانم و یکی از آخرین‌ها هم از سوی یک خانم برای پیشرفت علم برای انرژی هسته‌ای اختصاص داشته است.

خزعلی با تاکید بر شناسایی نیازهای روز اظهار کرد: انفاق یعنی شناخت کاستی‌ها، چاله‌ها و کمبودها  و پر کردن آنها.

وی با اشاره به لزوم تجهیز مدارس برای امور فنی و حرفه‌ای با توجه به نیاز جامعه به کارآفرینی توضیح داد: جهت‌دهی خیرین درسال‌های اخیر به این سمت بوده و این حرکت خوبی است که آموزش و پرورش برای استان‌ها اعتبار جدب کرده است و امیدواریم شاهد پیشرفت روزافزون علم در کشور باشیم.

معاون رئیس جمهور افزود: وقتی احسان و علم به هم آمیخته می ‌شود، نهایت رسیدن به اوج کمال و حیات طیبه را نوید می‌دهد.

خزعلی گفت: امیدواریم این حرکت خیر روز به‌ روز ادامه بیابد البته باید نیازهای روز هم شناسایی شود. الان شاید مدرسه‌سازی در برخی مناطق به حد اشباع رسیده باشد، زیرا در سفرهای استانی مشاهده می کنیم برخی مدارس وجود دارد که یک، دو یا سه دانش‌آموز دارند.

 
 
 
 

اشتراک گذاری