مشارکت آنلاین
تاریخ انتشار: 1400/08/12 10:40:08
کد خبر: 3201

رئیس جامعه خیرین مدرسه‌ساز کشور:

مشارکت ۲۶۰ هزار دانش‌آموز در مدرسه‌سازی با ارسال نقاشی/ دانش‌آموزان امروز، خیرین مدرسه‌ساز فردا هستند

رئیس جامعه خیرین مدرسه‌ساز کشور گفت: مشارکت دانش‌آموزان خیّر در پویش به رنگ مدرسه کم‌نظیر است، به طوری که تا کنون ۲۶۰ هزار دانش‌آموز با فرستادن نقاشی با موضوع «مدرسه دوست داشتنی‌ من»، در امر خیّر مدرسه‌سازی مشارکت کرده‌اند.


ناصر قفلی با اشاره به اینکه دانش‌آموزان امروز، خیرین مدرسه‌ساز فردا هستند، اظهار کرد: پویش «به رنگ مدرسه» چهارمین پویش طرح «آجر به‌ آجر» است که با هدف آشنایی کودکان و نوجوانان با مفاهیم مشارکت و نوع‌دوستی و همچنین افزایش آگاهی خانواده‌ها نسبت به موضوع مدرسه‌سازی تا 13 آبان، روز دانش‌آموز ادامه دارد. 

وی افزود: بچه‌های عزیز می‌توانند نقاشی خود را با موضوع «مدرسه دوست داشتنی من»، روی کاغذ با مداد رنگی، گواش، آبرنگ و هر وسیله دیگر طراحی و از والدین خودشان بخواهند که تصویر آن را از طریق گوشی تلفن همراه به سامانه آجر به آجر به نشانی https://ajorbajor.ir ارسال کنند.

رئیس جامعه خیرین مدرسه‌ساز کشور اعلام کرد: به نقاشی‌های برتر هر هفته در هر استان جایزه اهدا می‌شود. افزون بر این در پایان هر ماه نیز به قید قرعه جوایزی به نقاشی‌ها تعلق می‌گیرد و جایزه نهایی هم به نقاشی برتر که هیات داوران انتخاب و معرفی خواهند کرد در پایان پویش اهدا می‌شود.  

وی نشان کرد: نکته دیگری که ما در پویش به رنگ مدرسه شاهد هستیم، همکاری بسیار خوب بخش خصوصی است، یعنی این نگاه به گونه‌ای است که همدلی بیش از پیش با نهادهای مختلف را به وجود آورده است. 

قفلی با بیان اینکه همبستگی ایجاد شده در این پویش بسیار ارزشمند است و نشان می‌دهد همگی ما در کشور در یک مسیر گام برمی‌داریم، گفت:  حامی مالی پویش به رنگ مدرسه اعلام کرده به منظور مشارکت در این پویش در هر استان یک مدرسه می‌سازد.

 
 
 
 

اشتراک گذاری