مشارکت آنلاین
تاریخ انتشار: 1396/02/09 11:51:56
کد خبر: 320

نوزدهمین حشنواره خیرین مدرسه ساز در بندرعباس برگزارشد

وجود 378 پروژه خیرساز در استان هرمزگان

نوزدهمین جشنواره تجلیل از خیرین مدرسه ساز استان هرمزگان برگزار شد.


به گزارش خبرنگار جامعه خیرین مدرسه ساز استان هرمزگان، نوزدهمین جشنواره تجلیل از خیرین مدرسه ساز استان هرمزگان با حضور استاندار هرمزگان، سرپرست اداره کل نوسازی مدارس هرمزگان، مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان، رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز استان هرمزگان و جمعی از خیرین برگزار شد.

جاسم جادری استاندار هرمزگان در نوزدهمین جشنواره تجلیل از خیرین مدرسه ساز استان هرمزگان، ضمن قدردانی از مشارکت خیرین مدرسه ساز اظهار داشت : امکانات دولت محدود است و جوابگوی نیاز نیست. باید همیشه از خیرین مدرسه سازی به نیکی یاد شود. شما خیرین جانی را زنده می کنید این بدان معناست که به جامعه حیات می بخشید. باید قدردان شما بود که از جان و مال خویش می گذرید.  استاندار هرمزگان در پایان گفت : هرکاری توفیق الهی می خواهد ، این توفیق نصیب  شما خیرین شده است.

حمید هراتی سرپرست اداره کل نوسازی مدارس هرمزگان در نوزدهمین جشنواره خیرین مدرسه ساز با قدردانی از همراهی خیرین مدرسه ساز در جهت تأمین فضای آموزشی افزود : 378 پروژه در قالب یک هزار و 542 کلاس درس با اعتبار 226 میلیارد تومان در استان ساخته شده که 221 پروژه آن در قالب 720 کلاس درس با مشارکت خیران احداث شده است. هراتی ضمن ارائه گزارشی از جشنواره های سنوات گذشته گفت: در هجده همین جشنواره خیرین مدرسه ساز 64 پروژه در قالب 245 کلاس درس با اعتباری بالغ بر  28میلیارد و 400میلیون تومان تعهد شد که از این مقدار حدود 20 میلیارد تومان محقق گردید. سرپرست اداره کل نوسازی مدارس هرمزگان با اشاره به دستاوردهای همایش مکران یاد آور شد : بعد از برگزاری همایش خیرین مدرسه ساز مکران خیرین ملی هم به یاری ما شتافته اند که در کنار خیرین بومی به امر مدرسه سازی همت گماشته اند. تقبل  احداث 28 مدرسه در قالب 104 کلاس درس با اعتبار 22 میلیارد و 300 میلیون تومان برای منطقه  مکران از دستاوردهای همایش مکران بوده است.

سرپرست اداره کل نوسازی مدارس با اشاره به کمبود فضاهای آموزشی در استان خاطر نشان کرد : 2800کلاس درس دوشیفته داریم و برای تامین فضای آموزشی مجتمع های مسکن مهر استان 1300 کلاس درس مورد نیاز می باشد. با توجه به اینکه900 کلاس درس غیر استاندارد بازسازی و مقاوم سازی شده و هنوز یک هزار و 600 کلاس درس تخریبی نیازمند بازسازی در استان وجود دارد.

فاطمه ناگهی


اشتراک گذاری