مشارکت آنلاین
تاریخ انتشار: 1400/07/27 09:14:02
کد خبر: 3178

دانش آموزان برگزیده همدانی در پویش «به رنگ مدرسه» تقدیر شدند

معاون برنامه‌ریزی و توسعه مشارکت‌های سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور طی مراسمی از دانش آموزان برگزیده پویش «به رنگ مدرسه» در استان همدان تقدیر کرد.


فاطمه مهاجرانی در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره زنده یاد دکتر حافظی رئیس فقید جامعه خیرین مدرسه‌ساز کشور گفت: راهی که ایشان پایه گذاری نمودند به جایی رسیده که امروز تقریباً 50 درصد مدارس در سطح کشور توسط خیرین عزیز مدرسه‌ساز ساخته می‌شود.

وی با اشاره به طرح «آجر به آجر» و پویش های آن، این طرح را بازگشت به ریشه های فرهنگی ایرانی اسلامی دانست و افزود: امروز در بازدید از موزه آموزش و پرورش استان همدان، اسناد کمک‌های مردمی به مدارس این استان را در 80 سال پیش مشاهده کردم که بیانگر سابقه طولانی مشارکت مردم در امر تعلیم و تربیت است.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه مشارکت‌های سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور خطاب به دانش آموزان منتخب اقدام این عزیزان را در کشیدن نقاشی، کمک به کار خیر مدرسه سازی دانست و از همه شرکت‌کنندگان در این پویش قدردانی کرد.

در پایان با اهدای جوایزی از سه نفر از دانش آموزان منتخب پویش به رنگ مدرسه تقدیر به عمل آمد.

گفتنی است، مهاجرانی همچنین در ادامه سفر به استان همدان از سه پروژه خیری و دولتی، گنجینه آموزش و پرورش و موزه خیرین مدرسه ساز استان همدان نیز بازدید کرد.


اشتراک گذاری