مشارکت آنلاین
تاریخ انتشار: 1400/07/27 08:49:43
کد خبر: 3175

سرپرست وزارت آموزش و پرورش در گردهمایی معاونین و مدیران کل سازمان نوسازی مدارس کشورمظر

برند جامعه خیرین مدرسه ساز کشور باید حفظ شود

علیرضا کاظمی در گردهمایی معاونین و مدیران کل سازمان نوسازی مدارس کشور گفت: برند جامعه خیرین مدرسه ساز کشور باید حفظ شود.


به گزارش خبرنگار جامعه خیرین مدرسه ساز کشور ،گردهمایی مشترک معاونین و مدیران کل ستادی و استانی سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور با حضور علیرضا کاظمی سرپرست وزارت آموزش و پرورش و مهراله رخشانی‌مهر معاون وزیر و رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور و دکتر قفلی رئیس و مهندس جعفری مدیر عامل جامعه خیرین در محل اردوگاه شهید باهنر تهران آغاز شد.

در این جلسه علیرضا کاظمی سرپرست وزارت آموزش و پرورش اظهار داشت: جامعه خیرین مدرسه ساز کشور یک برند بوده و لحظه ای نباید از آن غفلت کنیم و این یک هشدار است.

وی با اشاره به پروژه های خیرین مدرسه ساز اظهار داشت : می بایست مدارس خیر ساز در اولویت قرار گیرد و به دانش آموزانی که در این مدارس درس می خوانند بیاموزیم در حفظ و نگهداری این مدارس کوشا باشند .

وی با تاکید براینکه باید جشنواره ها را به داخل مدارس ببریم اظهار داشت : زمانی که خیرین در جمع دانش آموزان حضور دارند احساسی وصف نشدنی دارند و بسیار لذت می ببرند.

سرپرست آموزش و پرورش ضمن تقدیر و گرامیداشت دکتر فرخ ، مرحوم حافظی و دکتر قفلی به عنوان خیرین مدرسه سازی که نقش بسزا یی در شکل گیری این نهاد مقدس داشتند خاطرنشان کرد: جامعه خیرین مدرسه ساز برای ما از اهمیت ویژه ای برخوردار است .

دکتر قفلی رئیس جامعه خیرین مدرسه ساز کشور نیز در ادامه این گردهمایی بیان کرد: همه مجامع می بایست از تجربه همکاری و تعامل خوب ما با سازمان نوسازی استفاده کنند .

وی ادامه داد: هرجا که آقای رخشانی مهر به دیدن خیر می رود همراه با مدیرعامل جامعه خیرین است و این نشان از همبستگی و همکاری خوب دو مجموعه دارد.

وی ضمن تقدیر از زحمات هیات مدیره ، روسا و مدیر عاملین مجامع اظهار داشت :  این افراد هم مدرسه سازی می کنند ،هم در گسترش فرهنگ مدرسه سازی تلاش می کنند وهم ابرو می گذارند. خصوصا در شرایطی که کشور با مشکلات اقتصادی روبرو است.

وی از سازمان نوسازی مدارس خواست با استفاده از تکنولوژی های جدید تلاش کند مدارس هرچه سریعتر و با قیمت مناسب ساخته شود .

رئیس جامعه خیرین مدرسه ساز کشور ادامه داد: در حال حاضر چینی ها یک ساختمان 15 طبقه را در عرض یک هفته می سازند که می باید این تکنولوژی را سرمشق خود قرار دهیم.

درادامه این جلسه نوید ادهم رئیس کمیسیون مدرسه یاری در خصوص تفاهم نامه امضا شده بین جامعه خیرین مدرسه ساز کشور و وزارت آموزش و پرورش سخنانی را ارائه داد و گفت: هدف از تشکیل این کمیسیون ارتقا کیفیت مدارس و ایجاد عدالت آموزشی است 

گفتنی است : پنل‌های تخصصی و برگزاری جلسات کارگروه‌های سامانه مکان‌یابی مدارس، مدیریت پروژه، تسهیل امور خیرین و طرح آجر به آجر، مدیریت سبز، امور رفاهی و پرسنلی و تکمیل پروژه‌های نیمه تمام از بخش‌های دیگر این گردهمایی است.

نزاکت اللهیاری


اشتراک گذاری