مشارکت آنلاین
تاریخ انتشار: 1400/07/27 05:47:36
کد خبر: 3172

با حضور رئیس جامعه خیرین مدرسه‌ساز کشور؛

برگزیدگان پویش «به رنگ مدرسه» در استان تهران تقدیر شدند

ناصر قفلی رئیس جامعه خیرین مدرسه‌ساز کشور ، مجید پیروزان مدیرعامل مجمع خیرین مدرسه ساز شهرستانهای استان تهران به همه سایر مسئولین از طرح‌های برگزیده پویش «به رنگ مدرسه» در استان تهران تقدیر کردند.


به گزارش خبرنگار جامعه خیرین مدرسه ساز کشور ، طی مراسمی در محل جامعه خیرین مدرسه‌ساز کشور از کودکان و دانش آموزان برگزیده استان تهران در پویش «به رنگ مدرسه» با حضور ناصر قفلی رئیس و محمدرضا جعفری مدیرعامل جامعه خیرین مدرسه‌ساز کشور، فاطمه مهاجرانی معاون برنامه‌ریزی و توسعه مشارکت‌های سازمان نوسازی مدارس، مجید پیروزان مدیرعامل مجمع خیرین مدرسه ساز شهرستانهای استان تهران و تاتلاری مدیر مسئولیت‌های اجتماعی گروه صنعتی میهن تقدیر شد.
 
ناصر قفلی در این مراسم با ابراز خرسندی از برگزاری پویش «به رنگ مدرسه»، گفت: اقدام خیرخواهانه در راستای توسعه فرهنگ مدرسه‌سازی که توسط شرکت صنعتی میهن در حمایت از این پویش صورت گرفته بیانگر درک اهمیت حوزه تعلیم و تربیت در نگاه مدیران گروه میهن است که امیدواریم شرکت‌ها و صنایع دیگر نیز به این حوزه ورود کنند.
 
وی با بیان اینکه 56 هزار نفر از کودکان و نوجوانان در سراسر کشور با ارسال نقاشی‌های خود در این پویش شرکت کردند، خاطر نشان کرد: کار فرهنگی بسیار زیبا و پسندیده‌ای است که فرزندان ما با آثار و نقاشی‌های خود به امر مدرسه‌سازی کمک و نقشی بسیار مهم در این عرصه ایفا کردند. 
 
رئیس جامعه خیرین مدرسه‌ساز کشور با اشاره به تعهد سه هزارمیلیارد تومانی خیرین در سال گذشته گفت: با توسعه مشارکت خیرین و افزایش 300 درصدی ردیف اعتبارات سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور توانستیم 40 هزار کلاس درس نیمه‌تمام را ساماندهی کنیم که بخشی از آنها تکمیل شده است.
 
فاطمه مهاجرانی نیز در سخنان کوتاهی به اجرای طرح «آجر به آجر» و پویش «به رنگ مدرسه» با هدف توسعه فرهنگ نیکوکاری و مشارکت در امر مدرسه‌سازی پرداخت و کودکان شرکت کننده در این پویش را «خیرین مدرسه‌ساز» دانست که تاثیرات این اقدام آنها می تواند نتایج بسیار خوبی داشته در جامعه و آینده داشته باشد. 
 
در ادامه تاتلاری مدیر مسئولیت‌های اجتماعی گروه صنعتی میهن که حامی مالی این پویش است، اظهار کرد: تاکنون 110 مدرسه در 18 استان کشور با مشارکت گروه صنعتی میهن ساخته شده و این روند به منظور ساخت مدرسه در تمام استان‌های کشور ادامه دارد.
 
 وی ترویج فرهنگ مدرسه‌سازی و سرمایه‌گذاری برای ساختن آینده روشن فرزندان این مرز وبوم را از اهداف گروه صنعتی میهن در حمایت از اجرای پویش «به رنگ مدرسه» برشمرد.
 
در پایان با اهدای جوایزی از برگزیدکان پویش «به رنگ مدرسه» در استان تهران تقدیر شد.


اشتراک گذاری