مشارکت آنلاین
تاریخ انتشار: 1400/07/20 06:19:33
کد خبر: 3166

با نقاشی کودکان از مدارس؛

«پویش به رنگ مدرسه» به کمک خیرین مدرسه‌ساز می‌آید

«پویش به رنگ مدرسه» با نقاشی کودکان از مدارس ،به کمک خیرین مدرسه‌ساز می‌آید.


 

جواد قرآن نویس رئیس مجمع خیّرین مدرسه‌ساز استان اردبیل در گفت‌وگو با  خبرنگار جامعه خیرین مدرسه ساز کشور با بیان اینکه اجرای «پویش به رنگ مدرسه» در استان اردبیل راه اندازی شده است ، تصریح کرد: این طرح از 15 شهریور 1400 شروع شده و تا آبان‌ماه سال جاری ادامه دارد.
 
وی ادامه داد: این پویش برای مشارکت بچه‌های 6 تا 12 سال است و در آن هر کودکی عکس مدرسه دلخواه خودش را نقاشی کشیده و در سایت Ajorbajor.ir بارگذاری می کند سپس  حامیان این طرح به‌ازای هر نقاشی مبلغی به‌حساب مجمع استان مربوطه واریز می‌کند.
 
وی اضافه کرد: در راستای برگزاری این پویش با آموزش‌وپرورش جلسه گذاشته و از آنها خواسته‌ایم تا با کمک مسئول آموزش ابتدایی به‌تمامی مدارس ابتدایی ابلاغ کنند تا در این پویش شرکت کنند.
 
قرآن‌نویس افزود: از مجامع شهرستانی در 10 شهرستان استان خواسته‌ایم تا با هماهنگی آموزش‌وپرورش شهرستان این پویش را در منطقه خود اجرا کنند.
 
رئیس مجمع خیّرین مدرسه‌ساز استان اردبیل با اشاره به اجرای 73 پروژه مدرسه خیر ساز در قالب 284 کلاس درس در سطح استان بیان کرد: در طرح آجر به آجر 295 میلیون تومان توسط مردم جمع شده که صرف ساخت مدرسه در استان خواهد شد.
 
وی خاطر نشان کرد: از زمان پیروزی انقلاب اسلامی تابه‌حال 398 پروژه مردمی و مشارکتی در قالب هزار و 588 کلاس درس توسط خیّرین مدرسه‌ساز حقیقی و حقوقی در سطح استان اردبیل احداث شده است .

اشتراک گذاری