مشارکت آنلاین
تاریخ انتشار: 1400/07/17 21:16:18
کد خبر: 3163

سرپرست وزارت آموزش و پرورش در همایش تکریم از خیرین مدرسه ساز خارج از کشور،

جامعه خیرین مدرسه ساز ، پرافتخارترین تشکل مردم نهاد در ایران است

کاظمی در جمع خیرین مدرسه ساز اظهار داشت : جامعه خیرین مدرسه ساز ، پرافتخارترین تشکل مردم نهاد در ایران است


به گزارش خبرنگار جامعه خیرین مدرسه ساز کشور ؛ علیرضا کاظمی سرپرست وزارت آموزش و پرورش در نخستین همایش بین المللی تکریم خیرین مدرسه‌ساز خارج از کشور، در سخنانی با تقدیر از برگزار کنندگان همایش گفت: جامعه خیرین مدرسه ساز ایران، پرافتخارترین تشکل مردم نهاد در ایران است که از سال ۱۳۷۰  تاکنون موفق شده است در ساخت ۵۰ درصد مدارس آموزش و پرورش مشارکت داشته باشد.

وی ادامه داد: دستاورد بزرگ جامعه خیرین مدرسه ساز ایران علاوه بر مدرسه سازی، ترویج کار خیر در ایران است، خیرینی که در سال تا ۳ هزار میلیارد تومان از اموال شخصی خودشان را وارد مسیر مدرسه سازی کرده اند.

وی تصریح کرد:کار بسیار بزرگ و فاخری رقم خورده است تا ما قدردان افرادی باشیم که از فاصله های دور نسبت به سرزمین مادری خود، عشق به وطن و خدمت به مردم این سرزمین در وجودشان شعله‌ور است.

کاظمی خطاب به خیرین مدرسه‌ساز گفت: یکی از دستاوردهای شما ساخت و بهره‌برداری از مدرسه است اما دستاورد بزرگ‌تر ترویج فرهنگ احسان و نیکوکاری در جامعه است

سرپرست وزارت آموزش وپرورش خاطر نشان کرد: خیرین مدرسه‌ساز با ترویج ایثار و دغدغه‌‌مندی آینده کودکان و هموطنان خود، جریان عظیم و توقف ناپذیری را به راه انداخته اند که ثمره آن گسترش مدرسه سازی و فرهنگ انفاق است.

نزاکت اللهیاری 


اشتراک گذاری