مشارکت آنلاین
تاریخ انتشار: 1400/07/15 18:37:01
کد خبر: 3160

نشست شهردار منطقه یک تهران با رئیس جامعه خیرین مدرسه ساز کشور

شهردار منطقه یک تهران با حضور در دفتر جامعه خیرین مدرسه ساز کشور با دکتر قفلی دیدار و گفتگو کرد.


به گزارش خبرنگار جامعه خیرین مدرسه ساز کشور ، در این نشست دکتر قفلی رئیس جامعه خیرین مدرسه ساز کشور ،مهندس موسوی شهردار منطقه یک تهران ، مهندس باقری شهردار ناحیه 7 منطقه یک ، خانم رودکی معاون اجتماعی شهردار ، نجفی افشار معاون مدیر عامل جامعه خیرین ، محمدی  و خانم  اشراقی حضور داشتند.

دکتر ناصر قفلی رئیس جامعه خیرین مدرسه ساز کشور در ابتدای این نشست ضمن خوشامدگویی در خصوص عملکرد واقدامات جامعه گزارشی را ارائه داد.

وی با اشاره به اینکه ساخت مدرسه اقدامی فرهنگی است تصریح کرد: در حال حاضر  50 هزار کلاس درس در سطخ کشور نیازمندیم و مدارس بسیاری وجود دارد که نیازمند تخریب و بازسازی است .

وی با اشاره به اینکه ، 800 پروژه در استان سیستان و بلوچستان با مشارکت خیرین و سازمان نوسازی مدارس کشور در حال احداث است گفت:خیرین بسیاری در خارج از کشور در ساخت مدارس مشارکت می کنند .

مهندس موسوی شهردار منطقه یک تهران در ادامه این نشست ضمن قول مساعد جهت همکاری با جامعه خیرین  اظهار داشت : خدا قوت می گویم به بزرگ مردان و زنانی که این مجموعه را تشکیل دادند.

در پایان این نشست خانم  اشراقی , درزمینه معرفی وعملکردجامعه خیرین مدرسه سازکشور گزارشی را مطرح وازعملکردخیرین درسال1400 اماری را  ارائه نموده وکتاب عملکرد خیرین مدرسه ساز را به مهندس سیدحمیدموسوی شهردارمحترم منطقه یک تقدیم نمود.

نزاکت اللهیاری

 

 


اشتراک گذاری