مشارکت آنلاین
تاریخ انتشار: 1400/07/12 06:21:33
کد خبر: 3154

۲۴ هزار کلاس درس ره آورد خیرین مدرسه ساز خراسان رضوی

خیرین مدرسه ساز خراسان رضوی تاکنون درساخت حدود ۲۴ هزار کلاس درس مشارکت داشته اند.


به گزارش خبرنگار جامعه خیرین مدرسه ساز کشور ، محمدرنجبر مدیر عامل مجمع خیرین مدرسه ساز خراسان رضوی با اعلام این خبر گفت: مجمع خیرین مدرسه ساز خراسان رضوی به عنوان اولین مجمع کشور در سال ۱۳۷۷ تشکیل گردیده که از آن زمان تاکنون بیش از ۵ هزار پروژه با حدود ۲۴ هزار کلاس درس در سطح استان به صورت مشارکتی و یا ۱۰۰ درصد مردمی احداث شده است.
 وی افزود: تاکنون حدود چهار هزار خیّر مدرسه‌ساز اعم از حقیقی و حقوقی درسطح استان اقدام به ساخت فضاهای آموزشی نموده اند.
 مدیر عامل مجمع خیرین مدرسه ساز خراسان رضوی با اشاره به برگزاری جشنواره‌های خیرین مدرسه‌ساز گفت: از سال ۷۷ تا ۹۹ تعداد ۲۲ جشنواره در استان برگزار شده که مجموعا بالغ بر ۱۲۰۰ میلیارد تومان جمع تعهدات خیرین در این جشنواره ها بوده است.
 
 وی ادامه داد: در مهرماه امسال ۲۷۶ پروژه با ۱۰۳۵ کلاس وزیربنای حدود ۱۳۴ هزار مترمربع در استان به بهره برداری رسیده که ۱۷۷ پروژه با ۶۲۴ کلاس و زیربنای حدود ۷۵ هزار متر مربع آن به صورت مردمی و مشارکتی بوده است .
 
 رنجبر با اشاره به تفاهمنامه های منعقده سال ۱۴۰۰ با خیرین مدرسه ساز برای ساخت ومشارکت در مدرسه سازی گفت: در۶ ماهه اول امسال ۱۱۲ تفاهم‌نامه با خیرین مدرسه ساز منعقد شده و برآورد کل هزینه اجرای این تعداد پروژه با قیمتهای فعلی حدود ۲۶۰ میلیارد تومان می باشد که حدود ۵۰ درصد آن را خیرین مدرسه ساز تقبل نموده اند.
 
 مدیر عامل مجمع خیرین مدرسه ساز خراسان رضوی همچنین با اشاره به نیاز استان به احداث و بازسازی مدارس از مردم و خیرین مدرسه ساز خواست، در حد توان خود در کار خیر مدرسه سازی و لو با اهدای هزینه یک آجر مشارکت نمایند تا بتوان فضاهای مطلوب آموزشی و پرورشی بیشتری برای دانش آموزان به ویژه در مناطق محروم بنا نمود.
منتشر کننده : نزاکت اللهیاری

اشتراک گذاری