مشارکت آنلاین
تاریخ انتشار: 1400/07/10 20:51:05
کد خبر: 3152

خیّرین مدرسه ساز در خدمت به مردم پیشتازند

استاندار قم با اشاره به اهمیت نقش آفرینی خیّرین بویژه خیّرین مدرسه ساز تأکید کرد: این خیرین در خدمت به مردم پیشتاز هستند ودر برابر کار خیر و خدا دوستانه خیرین باید کمتر حرف زد و بیشتر پشتیبانی و عمل کرد.


بهرام سرمست امروز و در مراسم کلنگ زنی مدرسه روستای صفدر با اشاره به اهمیت نقش آفرینی ایثارگران در خدمت به مردم بیان کرد: اهمیت جایگاه و نقش آفرینی شهدا و خانواده معظم آنان از جمله شهدای دفاع مقدس، شهدای مدافع حرم و شهدای مدافع سلامت بر کسی پوشیده نیست و از این رو نباید در برابر آن ها حرفی زد، بلکه باید به عمل پرداخت.

وی افزود: قشر دیگری که در برابر خدمات‌رسانی آنان باید بیشتر به عمل روی آوریم، خیّرین بویژه خیرین مدرسه ساز هستند، چراکه قرب و منزلت آنان به دلیل فعالیت در امر تعلیم و تربیت بالاتر است.

استاندار قم با تصریح بر اینکه باز شدن درب هر مدرسه، می‌تواند بسته شدن درب یک یا حتی چند زندان را به دنبال داشته باشد، از خیرین خواست تا در این امر خداپسندانه، ساخت باکیفیت مدارس را نیز در نظر داشته باشند.

وی همچنین با اشاره به ثواب بیشتر ساخت مدارس برای دختران جامعه خاطر نشان کرد: دختران جامعه، نسل آینده‌ساز و مادران فردا هستند و از این رو باید توجه بیشتری به موضوع تعلیم و تربیت آنان داشت.

سرمست همچنین کلنگ زنی مدرسه روستای صفدر قم را خیر مضاعف دانست و گفت: خیّر ساخت این مدرسه، یکی از بانوان است که در عین حال به عنوان یک نیروی فرهنگی، با سابقه ۳۰ سال تدریس و فعالیت در آموزش و پرورش شناخته می‌شود.

 


اشتراک گذاری