مشارکت آنلاین
تاریخ انتشار: 1400/07/01 08:46:16
کد خبر: 3141

پیام رئیس جامعه خیرین مدرسه ساز کشور در شروع سال تحصیلی 1400

دکتر قفلی در آغاز سال تحصیلی جدید پیام تبریکی صادر کرد . متن پیام در پی می آید.


 
 ماه مهر طلوع بهار دانش و همزمانی آن با محرم حسینی (ع)، پیام جوانمردی، آزادگی، عدالت‌طلبی و حقیقت‌جویی را برای نسل نوجوان و جوان دانش پژوهش به ارمغان می‌آورد.
 
 بازگشایی مدارس ، نواختن زنگ علم آموزی طلیعه تکامل انسانیت دانش آموزان و دانشـجویان کوشا و طالبان دانش و آگاهی است که با همت والا موجبات پیشرفت روز افزون کشور عزیزمان را در تمامی عرصه ها فراهم می سازند . آغاز سال تحصیلی جدید را در سالی شروع  می کنیم که بیماری منحوس کوید 19 در دو سال متوالی تمـامی شـرایط اقتصـادی و اجتمـاعی و فرهنگی ، بـویژه نظـام تعلیم و تربیت دانش آمـوزان را بصورت حضوری در محیط با نشاط مدارس تحت تـاثیر قرار داد ، لیکن باهمت و همدلی دولت ، مردم فهیم و نیک اندیش ، آموزگاران پر تلاش، اولیای علاقمند  ، دانش آموزان بـا انگیزه از علم انـدوزی غافـل نشدنـد و خوش درخشـیدند ، و مهمتر اینکه خیرین محترم مدرسه ساز گام های بلندی را در این شـرایط سخت برداشتند و با احداث و تجهیز مدارس در سراسر کشور بویژه در مناطق کم بر خوردار ، به تامین ملزومات آموزش مجازی  همت  گماردند .
 
اینجانب بازگشایی مدارس و استشـمام شـمیم گلزار علم و دانش افزایی را محضـر ملت ایران ، تمامی خانواده های معزز، نوگلان باغ تعلیم و تربیت، معلمان  زحمتکش،  استاتید گرانقدر ، فرهیختگان  به ویژه خانواده بزرگ خیرین مدرسه ساز تبریک و تهنیت عرض مینمایم. از درگاه خداوند متعال برای تمامی پویندگان  و جویندگان علم و معرفت  ، برای فرهنگیان عزیز توفیق روز افزون و برای ایران اسلامی افتخار نام و عزتمندی ماندگار را مسألت دارم .
 
 
ناصر قفلی  
 رئیس جامعه خیرین مدرسه ساز کشور

اشتراک گذاری