مشارکت آنلاین
تاریخ انتشار: 1400/06/26 10:34:28
کد خبر: 3135

در دیدار مدیر کل نوسازی مدارس استان خراسان جنوبی با رئیس جامعه خیرین مدرسه ساز کشور مطرح شد،

احداث 150 کلاس درس توسط خیرین در سال 99

چاوشان در دیدار با دکتر قفلی اظهار داشت : در سال گذشته از157 کلاس درسی که در استان خراسان جنوبی به بهره برداری رسید 150 کلاس درس با مشارکت خیرین احداث شده است.


به گزارش خبرنگار جامعه خیرین مدرسه ساز کشور ؛ محمود چاوشان مدیر کل نوساری مدارس استان خراسان جنوبی با حضور در دفتر جامعه خیرین مدرسه ساز کشور با دکتر قفلی رئیس جامعه خیرین مدرسه ساز کشور و خانم هاشمی دبیر کمیسیون امور اقتصادی دیدار و گفتگو کرد.

در این نشست چاوشان ضمن تقدیر از فعالیت های جامعه خیرین مدرسه ساز کشور گزارشی از فضاهای آموزشی استان ، مشارکت خیرین و نیازها را ارائه داد.

وی تصریح کرد:در  سال گذشته از157 کلاس درسی که در استان خراسان جنوبی به بهره برداری رسید 150 کلاس درس با مشارکت خیرین احداث شده است.

چاوشان خاطرنشان کرد: کمبود 258 کلاس درس برای ساکنین مسکن مهر از جمله دغدغه های استان است که امیدواریم با مشارکت خیرین هرچه زودتر مرتفع شود.

دکتر قفلی رئیس جامعه خیرین مدرسه ساز کشور نیز در پایان از زحمات نوسازی مدارس و مجمع خیرین مدرسه ساز خراسان جنوبی تقدیر و تشکر کرد و بیان کرد: از تمام ظرفیت های موجود برای رفع نیازهای آموزشی کشور استفاده خواهیم کرد.

نزاکت اللهیاری 


اشتراک گذاری