مشارکت آنلاین
تاریخ انتشار: 1400/06/04 20:37:41
کد خبر: 3101

نشست منطقه ای مجامع استانها و حوزه مشارکتهای مردمی سازمان نوسازی برگزار شد

دومین نشست هماهنگی مجامع خیرین استانهای منطقه 2 با مدیران و مسئولین حوزه مشارکتهای مردمی سازمان نوسازی مدارس صبح روز چهارشنبه مورخ 03/06/1400 به صورت ویدئو کنفرانس برگزار گردید


به گزارش خبرنگار جامعه خیرین مدرسه ساز کشور ،

در ابتدای این نشست خانم دکتر مهاجرانی، معاونت برنامه ریزی و توسعه مشارکتهای سازمان نوسازی مدارس ضمن خیر مقدم به مدعوین در این نشست از همکاری مطلوب سازمان نوسازی با جامعه خیرین مدرسه ساز از گذشته تا کنون مطالبی عنوان نمودند.
 
در ادامه آقای مهندس جعفری، مدیرعامل جامعه خیرین مدرسه ساز کشور برنامه های آتی و لزوم تعامل هر چه بیشتر مجامع خیرین استانها به خصوص در بدو استقرار دولت سیزدهم را قابل بررسی دانستند. و همچنین از انجام تمهیدات لازم در مجامع خیرین استانها برای برگزاری اولین همایش بین المللی تکریم از خیرین خارج از کشور که مهر ماه سال جاری برگزار می شود تاکید کردند.
 
در بخش دیگر مدیران عامل مجامع خیرین استانهای منطقه 2 شامل استانهای بوشهر، سیستان و بلوچستان، فارس، کرمان و هرمزگان گزارشی از پروژه های در دست اقدام خیرین مدرسه ساز و آخرین دستاوردهای خیرین در این استان ارائه دادند و  نارضایتی های پیش آمده خیرین مدرسه ساز در خصوص تامین منابع  بخش دولتی نگران کننده دانستند. و همچنین از موانع و مشکلاتی که در حوزه تخصیص منابع مالی لازم برای پروژه های خیری بیان کردند. و از لزوم آسیب شناسی در بخش خیرین دانستند.

اشتراک گذاری