مشارکت آنلاین
تاریخ انتشار: 1395/09/16 10:20:22
کد خبر: 31

کلنگ زنی ساخت یک مدرسه خیری در شهرستان بویر احمد

عملیات اجرایی ساخت مدرسه خیرساز در روستای ظفرآباد چین لوداب بویراحمد در آیینی با حضور جمعی از مسئولان اجرایی، مردم و دانش آموزان آغاز شد.


مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد با اعلام این خبر در گفت و گو با خبرنگار مجمع خیرین مدرسه ساز کشور افزود: این مدرسه روستایی با نام شهدای بانک ملی ایران در زمینی به مساحت 400 مترمربع و در قالب سه کلاس درس با مشارکت بانک ملی استان ساخته می‌شود.

هادی زارع پور تصریح کرد: اعتبار مورد نیاز برای ساخت این فضای آموزشی پنج میلیارد و 500 میلیون ریال است که از این میزان سه میلیارد و 500 میلیون ریال توسط بانک ملی کهگیلویه و بویراحمد و مابقی نیز از سوی خیرین تأمین و پرداخت خواهد شد.

وی بدون اشاره به اعتبار هزینه شده، گفت: با مشارکت خیرین، بنیاد برکت کشور، دستگاه‌های اجرایی و بانک‌های عامل کهگیلویه و بویراحمد تاکنون افزون بر یکهزار و 60 کلاس درس در نقاط مختلف استان ساخته شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: در اردیبهشت سال جاری و در هجدهمین جشنواره خیرین مدرسه ساز استان در یاسوج افزون بر 170 میلیارد ریال در قالب کمک‌های نقدی، تجهیزات و زمین توسط خیرین بومی و غیربومی اهدا شد..

 


اشتراک گذاری