مشارکت آنلاین
تاریخ انتشار: 1400/05/21 20:24:10
کد خبر: 3093

رونمایی از کتاب زندگی‌نامه زنده‌یاد «اسفندیار پورهنگ» خیر مدرسه‌ساز خوزستانی

کتاب زندگی‌نامه و کارنامه خیّر مدرسه‌ساز خوزستانی زنده‌یاد «اسفندیار پورهنگ»با حضور استاندار خوزستان رونمایی شد.


به گزارش خبرنگار جامعه خیرین مدرسه ساز کشور ، علی قربانی مدیرکل نوسازی مدارس خوزستان، در آیین رونمایی از کتاب خیر نیک‌اندیش زنده یاد «اسفندیار پورهنگ» که در محل استانداری خوزستان برگزار شد، اظهار کرد: در راستای اهداف و برنامه‌های سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور در تکریم و بزرگداشت خیّرین مدرسه‌ساز، استان خوزستان نیز با توجه به دارا بودن رتبه اول مشارکت در بین مجامع خیرین مدرسه‌ساز استان‌های سراسر کشور، زندگینامه یکی از خیرین مدرسه‌ساز را در قالب کتاب چاپ و منتشر کرد.

وی افزود: زنده‌یاد اسفندیار پورهنگ یکی از بزرگترین خیرین مدرسه‌ساز خوزستانی بود که در ساخت ۱۳ پروژه آموزشی مشارکت داشت و کتاب زندگی‌نامه وی به نام «یادگار اسفندیار» رونمایی شد.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خوزستان در پایان با اشاره به نتایج پویش اول طرح "آجر به آجر" در استان گفت: در پویش اول این طرح، یک مدرسه در استان خوزستان به عنوان اولین مدرسه طرح «آجر به آجر» احداث شد.

 همچنین در پویش دوم ۱۳۰ هزار خوزستانی شرکت داشتند و بیش از ۷۰۰ میلیون تومان کمک کردند و سه پروژه  نیز تعریف شد.

شایان ذکر است، سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور در اقدامی ماندگار و در راستای تکریم خیرین گرانقدر مدرسه‌ساز و به منظور معرفی اقدامات و زندگی ارزشمند این عزیزان، کتاب زندگی‌نامه خیرین مدرسه‌ساز را تهیه، تدوین و منتشر می نماید.


اشتراک گذاری