مشارکت آنلاین
تاریخ انتشار: 1400/05/15 18:39:38
کد خبر: 3083

دکتر دارا بهروش خیر مدرسه ساز ،

احداث 19 کلاس درس /قلبی به وسعت دریا

بعضی انسانها قلبهایی دارند به وسعت دریا ، وسیع ، زلال ، پاک و بخشنده ، بخشندگی آنها بی حد و حصر و بی چشم داشت است . قلبهایی که تکیه گاهی میشوند برای ساختن آینده قرزندان این مرز و بوم.


:بعضی انسانها قلبهایی دارند به وسعت دریا ، وسیع ، زلال ، پاک و بخشنده ، بخشندگی آنها بی حد و حصر و بی چشم داشت است . قلبهایی که تکیه گاهی میشوند برای ساختن آینده قرزندان این مرز و بوم.
 
به گزارش روابط عمومی مجمع خیرین مدرسه ساز استان اردبیل ، دکتر دارا بهروش  هم یکی از این دریادلان است.
دارا بهروش متولد 26 تیرماه 1327در تهران است . او دانش آموخته رشته اقتصاد در مقطع دکترا از دانشگاه توکیو ژاپن بوده و هم اکنون مقيم كشور ژاپن هست و در تجارت فرش مشغول كار ميباشد.
 دکتر بهروش از سال 75  کار مدرسه سازی را شروع کردد  و تا کنون 5 مدرسه  در قالب 19 کلاس توسط ایشان احداث شده است.این مدارس عبارتند از: آموزشگاه عاليه بهروش انيلو – آموزشگاه منوچهر بهروش جين قشلاقي- اموزشگاه اميدهاي بهروش مسجدلو – آموزشگاه محمود بهروش صومعه – آموزشگاه صديقه بهروش.
دکتر دارا بهروش میگوید: « بچه ‎های ما باید دارای آینده‎ای روشن باشند و با داشتن مدارس خوب این انگیزه را به دانش ‎آموزان و اساتید بدهیم تا تلاش بیشتری انجام دهند، من این محیطهای فرهنگی را ساختم تا با آن توانایی ‎های فکری را به دست آورده و نگرش جامعه را تغییر دهم ما باید بیاموزیم تا تغییر کنیم .»
نزاکت اللهیاری

اشتراک گذاری