مشارکت آنلاین
تاریخ انتشار: 1400/05/13 20:49:30
کد خبر: 3080

معاون وزیر آموزش و پرورش در دیدار با موسسه جامعه یاوری،

قدردان حضور خیّرین حقیقی و حقوقی در عرصه مدرسه‌سازی هستیم

مهراله رخشانی‌مهر معاون وزیر و رئیس‌ سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور و مهندس جعفری مدیر عامل جامعه خیرین مدرسه ساز کشور به پاس قدردانی از زحمات و فعالیت‌های مؤسسان و دست‌اندرکاران نهادهای خیریه در «موسسه جامعه یاوری» حضور یافت.


به گزارش خبرنگار جامعه خیرین مدرسه ساز کشور ، مهراله رخشانی‌مهر معاون وزیر و رئیس‌ سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور امروز به پاس قدردانی از زحمات و فعالیت‌های مؤسسان و دست‌اندرکاران نهادهای خیریه در «موسسه جامعه یاوری»، حضور یافت.

وی مشارکت خیّرین حقیقی و ورود موسسات و نهادهای خیریه به موضوع مدرسه‌سازی را برگرفته از اهمیت این حوزه برشمرد و افزود: با علم به نقش مهم و زیربنایی آموزش و پرورش در توسعه و پیشرفت جامعه بسیاری از خیّرین حقوقی و نهادهای اقتصادی در راستای عمل به مسئولیت اجتماعی مدرسه سازی را هدف فعالیت های خود قرار داده اند.

در این نشست صمیمانه دکتر قفلی رئیس جامعه خیرین مدرسه ساز کشور ، مهندس سید محمد رضا جعفری رئیس جامعه خیرین مدرسه ساز کشور و فاطمه مهاجرانی معاون برنامه ریزی و توسعه مشارکت های مردمی سازمان نوسازی ، دكتر هاشمي مديركل ، مرادي معاون مشاركتهاي اداره كل نوسازي مدارس استان هرمزگان، اقاي حاجي خاني مدير عامل جامعه یاوری و اقاي راد از اعضا اين جامعه حضور داشتندو  در مورد ساخت مدرسه دوستار كودك بحث و گفتگو كردند

نزاکت اللهیاری


اشتراک گذاری