مشارکت آنلاین
تاریخ انتشار: 1400/05/05 08:03:41
کد خبر: 3071

آغاز عملیات ساخت مدرسه شهید محرمی در سرعین

مراسم آغاز عملیات ساخت مدرسه سه کلاسه شهید محرمی با حضور علی مکارمی نیا مدیرعامل مجمع خیّرین مدرسه ساز استان اردبیل، مهندس فتحی معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی نوسازی مدارس و و مسئولان شهرستانی برگزار شد.


به گزارش روابط عمومی مجمع خیّرین مدرسه ساز استان اردبیل؛ رئیس مجمع خیّرین شهرستان سرعین بعنوان تنها سخنران ضمن تقدیر از خیّرین و انجمن اولیا و مربیان مدرسه شهید محرمی به جهت کمک در ساخت این مدرسه، گفت: انشالله در آینده نزدیک عملیات ساخت مدرسه یک کلاسه سئین و سه کلاسه روستای اوجور با کمک خیّرین محترم آغاز خواهد شد.
مسعود موسی زاده از کلنگ زنی هجدهمین  فضای آموزشی توسط خیّرین مدرسه ساز شهرستان سرعین خبر داد وافزود :با توجه به کمبود فضای آموزشی مدرسه شهید محرمی، خیّرین شهرستان سرعین اقدام به احداث 3 کلاس ضمیمه مدرسه کردند.
موسی زاده ادامه داد: مجمع خیّرین شهرستان سرعین در بین تمامی مناطق استان، به عنوان مدرسه ساز ترین مجمع انتخاب شده است که لازم است از تمامی خیّرین و مسئولینی که در این امر یاری رسان مجمع خیّرین هستند، قدردانی کرد.
گفتنی است مدرسه سه کلاسه شهید محرمی(دوکلاس درس و یک آزمایشگاه) به همت خیّرین و انجمن اولیا و مربیان مدرسه به مساحت 165 متر مربع ساخته و در اختیار دانش آموزان قرار خواهد گرفت.
نزاکت اللهیاری

اشتراک گذاری