مشارکت آنلاین
تاریخ انتشار: 1400/04/29 19:49:34
کد خبر: 3066

بازدید از پروژه های درحال ساخت مراغه و عجب شیر/ کلنگ زنی یک مدرسه ۶ کلاسه خیّری

رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور در سفر به آذربایجان شرقی ضمن بازدید از پروژه های در حال ساخت شهرستان های مراغه و عجب شیر کلنگ ساخت یک مدرسه ۶ کلاسه را در مراغه به زمین زد.


به گزارش روابط عمومی جامعه خیرین مدرسه ساز کشور، مهراله رخشانی مهر معاون عمرانی وزیر آموزش پرورش امروز دوشنبه 28 تیرماه 1400، پس از بازدید از پروژه های آموزشی در حال ساخت شهرستان عجب شیر در جلسه بررسی وضعیت فضاهای آموزشی این شهرستان اظهار کرد: امروزه در مقابله با دشمنان باید به فرمایش مقام معظم رهبری در خصوص مسئله‌ نفوذ عمل کنیم تا با فعالیت جهادی خود درعرصه های مختلف اجرایی کشور با تلاش های بیکران گام های مثبتی برداریم.

وی تاکید کرد: اگر تمامی افراد در حیطه‌ کاری خود به صورت جهادی سعی و تلاش کنند قطعا نتایج مثبتش را نمایان می شود.

رخشانی مهر در ادامه‌ی سخنان خود بیان کرد: طی ۹ماه گذشته بیش از ۲۰ پروژه‌ عمرانی در شهرستان عجب شیر شروع شده که این موضوع نشان از فعالیت موفق نهادهای ذیربط و تلاشی همه جانبه برای توسعه زیرساخت های آموزشی دارد.

وی ضمن قدردانی از تلاش های ادارات کل آموزش و پرورش و نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس آذربایجان شرقی گفت: تکمیل طرح ها و پروژه‌های نیمه تمام با همکاری میسر خواهد بود تا اقدامات به نحو احسن انجام گرفته و پیشرفت کند، باید این فرصت ها را مغتنم شمرده و همواره باید برای آبادانی کشور تلاش و کوشش کنیم.

رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور با بیان اینکه با توجه به شروع ابلاغ اعتبارات سال 1400 موقعیت زمانی مناسبی است تا در این مورد تصمیم گیری کرده و ضرورت و جوانب کار را بررسی کنیم، ادامه داد: از سال 1396 به بعد بیش از 5 هزار میلیارد تومان اعتبار تامین شده که خیرین بیشتر از ما آورده داشته اند.

رخشانی مهر همچنین با تقدیر از مجمع خیرین شهرستان عجب شیر که در مدت یک ساله فعالیت خود اقدامات خوبی را درجلب مشارکت مردم نیکوکار در امرمدرسه سازی انجام داده است، خاطرنشان کرد:هرچه در جذب خیرین تلاش کنیم قطعا سهم بسزایی در این حوزه خواهیم داشت.

معاون وزیر آموزش و پروش در ادامه در خصوص تکمیل پروژه های نیمه تمام، استانداردسازی سامانه های گرمایشی مدارس، اعتبارات تجهیزات هنرستانی و سرویس های بهداشتی مدارس توضیحاتی بیان کرد.

رئیس سازمان نوسازی، توسعه وتجهیز مدارس کشور همچنین در ادامه ار چند پروژه آموزشی در شهرستان مراغه بازدید کرد و کلنگ ساخت مدرسه 6 کلاسه خیر ساز زنده یاد«صغری نبئی» را به زمین زد.

گفتنی است، در جریان این سفر پروژه های دبیرستان فاطمیه و دبستان پروین اعتصامی عجب شیر و مدرسه 12 کلاسه دکتر بهلولی و پروژه خیری 6 کلاسه هندی زاده شهرستان مراغه بازدید و روند اجرای کار بررسی شد.


اشتراک گذاری