مشارکت آنلاین
تاریخ انتشار: 1400/04/22 05:58:29
کد خبر: 3054

مجمع خیرین مدرسه ساز بهبهان افتتاح شد

مجمع خیرین مدرسه ساز شهرستان بهبهان با ارتباط مجازی و تلفنی وزیر آموزش و پرورش و حضور رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور افتتاح شد.


به گزارش خبرنگار جامعه خیرین مدرسه ساز کشور ، مجمع خیرین مدرسه ساز شهرستان بهبهان با ارتباط مجازی و تلفنی محسن حاجی میرزایی وزیر آموزش و پرورش و در حضور مهراله رخشانی مهر معاون وزیر و رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور گشایش یافت.

در این مراسم حاجی میرزایی در گفت‌وگوی کوتاهی از همت و جدیت خیرین در توسعه فضاهای آموزشی و تلاش این عزیزان به منظور رفع محرومیت های کودکان و نوجوانان در امر تعلیم و تربیت قدردانی کرد.

وی خیرین را شرکای مهم و قابل افتخار وزارت آموزش و پرورش در دست یابی به اهداف والای تعلیم و تربیت دانست و برتداوم همکاری نهادهای دولتی و مردمی مختلف برای پیشبرد برنامه های آموزش و پروش و گسترش عدالت آموزشی تاکید کرد.

حاجی میرزایی با ابراز خرسندی از افتتاح مجمع خیرین مدرسه ساز شهرستان بهبهان, مشارکت خیرین مدرسه ساز خوزستان را در توسعه فضاهای آموزشی بسیار موثر و چشمگیر توصیف و اظهار امیدواری کرد با راه اندازی این مجموعه انسجام بیشتری در فعالیت های مدرسه سازی حاصل شود و آینده روشن تری پیش روی مردم خوزستان و بهبهان قرار گیرد.

در این مراسم علاوه بر رخشانی مهر, مظلومی نماینده مردم بهبهان و آغاجاری در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مدیران استانی و شهرستان نیز حضور داشتند.

 
 
 

 


اشتراک گذاری