مشارکت آنلاین
تاریخ انتشار: 1400/04/22 05:38:58
کد خبر: 3052

تقدیر از فعالیت های بنیاد شاه حسینی در امر مدرسه سازی

مهراله رخشانی‌مهر و دکتر قفلی به پاس قدردانی از زحمات خیرین مدرسه‌ساز، در دفتر «حمیدرضا شاه حسینی» خیر نیکوکار و نائب رئیس جامعه خیرین مدرسه ساز کشور حضور یافتند و از فعالیت های ارزشمند وی در امر مقدس مدرسه سازی تقدیر و قدردانی کردند.


به گزارش خبرنگار جامعه خیرین مدرسه ساز کشور ،  دکتر قفلی رئیس جامعه خیرین مدرسه ساز کشور ،مهندس جعفری مدیر عامل جامعه خیرین مدرسه ساز ،دکتر رخشانی مهر رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور و فاطمه مهاجرانی معاون برنامه‌ریزی و توسعه مشارکت های سازمان نوسازی مدارس با حضور در دفتر حمید رضا شاه حسینی ، نائب رئیس جامعه خیرین از فعالیت های ارزشمند این خیر نیک اندیش تقدیر و قدردانی کردند.

رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور ، در دیدار با «حمیدرضا شاه حسینی» ضمن تمجید از فعالیت‌های ارزشمند خیرین مدرسه‌ساز در کشور، گفت: مهمترین بُعد کار سازمان نوسازی مدارس افزون بر احداث و تامین فضاهای آموزشی، وجه خیّری است که به فعالیت های عمرانی ما نیز رونق و برکت داده‌است.

رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور با اشاره به تجربه بیش از سه سال حضور خود در این سازمان و مراودات با خیرین مدرسه ساز آنها را انسان‌هایی صادق، پاکدل و سخاوتمند دانست که با خلوص نیت و شوقی وصف نشدنی در ساخت آینده کودکان و نوجوانان این سرزمین مشارکت دارند.

رخشانی مهر نقش خیرین مدرسه ساز را در سلامت کاری و ارتقای فعالیت‌های مجموعه نوسازی مدارس کشور بسیار تاثیرگذار برشمرد و افزود: سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور با حجم کاری بالا و گردش مالی بیش از 10 هزار میلیارد تومان در سال بادقت و حساسیت ویژه‌ای به انجام وظایف خود می پردازد و به حمدالله مشکلی از این بابت نداشته‌ایم.

وی با اشاره به اینکه در سال 1396 و زمان تصدی مسئولیت سازمان نوسازی مدارس کشور هیچ اعتباری به این سازمان تخصیص داده نشده بود،تصریح کرد: در سه سال گذشته تخصیص صد در صدی داشتیم و با گذشت سه ماه از آغاز سال جاری، 4 هزار و 500 میلیارد تومان اعتبارات تملک دارایی سرمایه ای سازمان نوسازی مدارس کشور تخصیص یافت که در حال توزیع بین استان‌هاست.

در پایان این دیدار با اهدای لوح وهدیه ای از فعالیت های حمید رضا شاه حسینی تقدیر و قدردانی شد.

نزاکت اللهیاری 


اشتراک گذاری