مشارکت آنلاین
تاریخ انتشار: 1396/02/04 11:27:00
کد خبر: 305

رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور در نوزدهمین جشنواره خیرین مدرسه ساز استان تهران؛

خیرین در امرمقاوم سازی مدارس به آموزش و پرورش کمک کنند

معاون عمرانی وزیرآموزش و پرورش و رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور گفت: یکی از عواملی که می‌تواند مدارس را ماندگار کند، نگهداری از مدرسه است و از خیرین می‌خواهم در نگهداری مدارس هم مشارکت کنند.


به گزارش خبرنگار مجمع خیرین مدرسه ساز شهر تهران ، محمدتقی نظرپور در نوزدهمین جشنواره خیرین مدرسه ساز استان تهران که در سالن اجلاس سران برگزار شد با بیان اینکه هدف از برگزاری این جشنواره، تکریم خیرین مدرسه‌ساز است، اظهار داشت: خیرین قدم‌های مهمی در کشور برداشته‌اند که این قدم‌ها در حال گسترش است؛ چه در حوزه مدرسه چه در سایر حوزه‌ها، البته بنیان مستحکم را خیرین مدرسه‌ساز بنا نهادند.

وی افزود: این خیرین تلاش می‌کنند نیاز فضای آموزشی آموزش و پرورش را مرتفع کنند و علاقه‌مندند فضایی که می‌سازند با نشاط و ماندگار باشد.

نظرپور ادامه داد: ماندگاری مدارس شاخصه‌هایی دارد و خیرین هم علاقه دارند که قدم خود را در ساخت مدارس محکم بردارند.

وی خاطرنشان کرد: مهندس وکیلی یکی از خیرین مدرسه ساز خراسان است که 56 مدرسه ساخته بود و می‌گفت اگر پنجاه و هفتمین مدرسه را بسازم به ازای هر سال عمر یک مدرسه ساخته‌ام.

معاون عمرانی وزیر آموزش و پرورش گفت: اگر خیرین برای مقاوم سازی مدارس با آموزش و پرورش مشارکت کنند و مدرسه‌ها را مقاوم کنیم، فضای فعالیت تعداد زیادی دانش‌آموز را ایمن و سالم کرده‌ایم.
 


اشتراک گذاری