مشارکت آنلاین
تاریخ انتشار: 1400/04/05 12:43:09
کد خبر: 3032

احمد شفیعی خیر مدرسه ساز درگذشت

احمد شفیعی خیر مدرسه ساز که چندی پیش مدرسه ای را به همراه برادر خویش در روستای چالیر در شهرستان لردگان ساخته بود عصر دیروز, جمعه ۴ تیرماه سال 1400 بر اثر ایست قلبی درگذشت.


به گزارش خبرنگار جامعه خیرین مدرسه ساز کشور ،احمد شفیعی خیر مدرسه ساز که چندی پیش مدرسه ای را به همراه برادر خویش در روستای چالیر در شهرستان لردگان ساخته بود عصر دیروز جمعه ۴ تیرماه سال 1400بر اثر ایست قلبی درگذشت. روابط عمومی جامعه خیرین مدرسه ساز کشور درگذشت این خیر بزرگوار را به خانواده محترم آن مرحوم ،جامعه خیرین مدرسه ساز کشور و بنیاد علمی آموزشی قلم چی تسلیت عرض می نماید.                                     

گفتنی است:احمد شفیعی متولد ششم آذر سال ۱۳۳۲ در فَرُّخ‌شَهر استان چهارمحال و بختیاری بود. وی شخصیتی متواضع ،بی ادعا، خستگی ناپذیر با روحیه انسان دوستانه داشت.
او  مدرسه ای را به همراه برادر خویش ، در روستای چالیر در شهرستان لردگان ساخته و به دانش آموزان اهدا کرده بود؛ زنده یاد احمد شفیعی در این باره گفته بود: «خوشحالم که در ساخت مدرسه در روستایی که دانش‌آموزان پیش از آن مجبور بودند کیلومترها برای تحصیل تا روستای دیگر بروند سهیم بودم و امیدوارم باز هم بتوانم در ساخت مدرسه مشارکت داشته باشم.»
 
روحش شاد نامش گرامی 

اشتراک گذاری