مشارکت آنلاین
تاریخ انتشار: 1400/04/02 11:59:52
کد خبر: 3029

پیام تبریک رئیس جامعه خیرین مدرسه ساز کشور به رئیس‌جمهور منتخب مردم

دکتر قفلی ،با ارسال پیامی، پیروزی حجت‌الاسلام والمسلمین سید‌ابراهیم رئیسی در سیزدهمین انتخابات ریاست‌جمهوری و کسب اکثریت آرای مردمی توسط وی را تبریک گفت.


جناب حجت‌الاسلام والمسلمین آقای رئیسی (دامت تائیداته)
 
سلا م علیکم
 
 انتخاب جنابعالی از سوی ملت فهیم ایران که با مشارکت و همدلی همراه بود به عنوان رئیس جمهور کشور عزیزمان ایران در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری را صمیمانه بنمایندگی از طرف خیر مدرسه ساز تبریک و تهنیت عرض می نمایم .
 
و به استحضارحضرتعالی می رساند تشکل مردمی خیرین مدرسه ساز در سال 1377 بصورت خود جوش در راستای کمک به رفع مشکلات فضاهای آموزشی و پرورشی فرزندان این مرز و بوم ،  اولین بار در جوار بارگاه ملکوتی امام هشتم (ع) رسما" تشکیل گردید ، ودر طول این دو دهه زنان و مردان نیک اندیش از آحاد مختلف مردم  با مشارکت در احداث مدارس در همه استانها ، بویزه مناطق کم برخودار کشور و حتی در سایر کشورها ، در دوران دولتهای مختلف بسترهای مناسبی را برای تعلیم و تربیت دانش آموزان فراهم نمودند که بررسیهای علمی و فرهنگی نشان ازعزم ملی و مشارکت بی نظیر ایرانیان در امر مقدس مدرسه سازی ناشی از اعتقادات دینی و مذهبی را در عرصه جهانی معرفی می نماید .
 
 امید است با نگاه عدالت محوری جنابعالی  و با همراهی  و تعامل بیشتر  با خیرین مدرسه ساز دستیابی تمامی دانش آموزان به مدارس  و تجهیزات استاندارد  بیش از پیش فراهم شود .
 
از درگاه خداوند متعال سلامتی و موفقیت آن‌جناب و سعادت مردم عزیز ایران را  در سایه توجهات حضرت حق مسالت دارم.
 
 
 
 
ناصر قفلی  
 رئیس جامعه خیرین مدرسه ساز کشور

اشتراک گذاری