مشارکت آنلاین
تاریخ انتشار: 1400/04/01 05:51:50
کد خبر: 3028

پیام تبریک روابط عمومی جامعه خیرین مدرسه ساز کشور به مناسبت میلاد امام رضا (ع)

روابط عمومی جامعه خیرین مدرسه ساز کشور با صدور پیامی سالروز ولادت با سعادت هشتمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت،حضرت علی ابن موسی الرضا (ع) را تبریک گفت.


روابط عمومی جامعه خیرین مدرسه ساز کشور  با صدور پیامی سالروز ولادت با سعادت هشتمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت،حضرت علی ابن موسی الرضا (ع) را تبریک گفت.

  

بسمه تعالی


 «هر كس مرا با دورى سرا و مقبره ام زيارت كند، روز قيامت در سه جايگاه او را درمى يابم و از هولهاى رستاخيز مى رهانم. آن گاه كه نامه هاى اعمال از چپ و راست به انسانها داده شود و به هنگام گذر از صراط و در برابر ميزان.» امام رضا(ع)

يازدهمين روز ذيقعده ،مصادف است با ميلاد پر خير و بركت هشتمين اختر تابناك امامت و ولايت امام رؤوف علي بن موسي الرضا(ع) كه ميزباني از ايشان افتخاري است كه نصيب مردم ايران شده است، مردمي كه همواره دوستدار اهل بيت و حافظ ارزش ها و آرمان هاي اسلامي بوده اند.

روابط عمومی جامعه خیرین مدرسه ساز کشور ، میلاد پر خیر و برکت هشتمین اختر تابناک امامت و ولایت امام رضا(ع)  را به مردم کشور عزیزمان ایران و  خیرین مدرسه ساز تبریک و تهنیت عرض می نماید و از خداوند منان براي همگان توفيق كسب فيض و بهره مندي بيش از پيش از درياي فضائل و كرامات اين سرچشمه زلال رحمت الهي را مسألت دارد.

روابط عمومی جامعه خیرین مدرسه ساز کشور 1400/4/1


اشتراک گذاری