مشارکت آنلاین
تاریخ انتشار: 1400/03/23 20:56:25
کد خبر: 3020

درخشش تمام خورشید در نیشابور؛

امضای تفاهم‌نامه ساخت 144 مدرسه توسط خیر نیک اندیش ،مهندس وکیلی

معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش نیشابور در جمع شورای معاونان، انتخابات را یک تکلیف برای همه معرفی کرد و از امضای تفاهم‌نامه ساخت 144 مدرسه به طور همزمان توسط عبدالرضا وکیلی خبر داد.


علیرضا کلیدری با گرامیداشت میلاد با سعادت حضرت معصومه (س) و روز دختر، گفت: ما تا آخرین لحظه با همه امکانات در خدمت انتخابات و برگزاری آن خواهیم بود و تشریح اهمیت موضوع انتخابات در یک جلسه ویدئو کنفرانس ویژه مدیران، اولیاء، مربیان و دانش آموزان رای اولی مورد تاکید است.

وی با اشاره به تفاهم نامه امضاء شده در خصوص پروژه های وکیلی و توجه به این خیر نیک اندیش، گفت: مهندس وکیلی سرمایه کم‌نظیر نیشابور بوده و در آخرین گفتمان انجام شده در صورت انجام تضمین‌های لازم توسط سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان، مقرر شده است تمامی مدارس کهنه نیشابور بازسازی و تفاهم نامه ساخت 144 مدرسه به طور همزمان توسط این خیر نیک اندیش امضاء شود.

مدیر آموزش و پرورش نیشابور در پایان، فعالیت ستاد ثبت نام، جمع آوری تحلیل ها و آمارهای لازم، بررسی نقل و انتقالات و تغییر سمت ها، توجه به اوقات فراغت دانش آموزان و نیاز سنجی های لازم در خصوص نیروی انسانی را مورد تاکید قرار داد.

منبع: پانا

منتشر کننده : نزاکت اللهیاری


اشتراک گذاری