مشارکت آنلاین
تاریخ انتشار: 1400/03/13 20:30:31
کد خبر: 3011

وزیر آموزش و پرورش در آیین افتتاح مدرسه 6 کلاسه شهرستان تنگستان استان بوشهر؛

«مدرسه» کانون حیات و یادگیری، شکل دهنده شخصیت و جایگاهی برای ساختن آینده است

مدرسه 6 کلاسه ابرار در بندر محمد عامری بخش دلوار شهرستان تنگستان از توابع استان بوشهر با حضور وزیر آموزش و پرورش افتتاح شد.


به گزارش خبرنگار جامعه خیرین مدرسه ساز کشور ، محسن حاجی میرزایی در این آئین گفت: مدرسه کانون حیات و یادگیری، شکل دهنده شخصیت و جایگاهی برای ساختن آینده است و همه دستاوردهایی که در عرصه های مختلف به دست می آید از مدرسه نشات می‌گیرد.
 
وی افزود: از تهلیم و تربیت داخل مدرسه، مدیران، مهندسان و مسئولان کشور ساخته می‌شوند و مدرسه با نقش بنیادی و پایه ای که دارد، جایگاهی برای رشد، پیشرفت، توسعه و شکوفایی اندیشه و توانایی‌های نسل نو است.
 
حاجی میرزایی بیان کرد: همه دانش آموزان صرفه نظر از دوری و نزدیکی و سطح برخورداری‌های اقتصادی باید به بهترین فضاهای آموزشی دسترسی داشته باشند.
 
وزیر آموزش و پرورش اضافه کرد: برنانه آموزش و پرورش، توسعه و استاندارد سازی فضاهای آموزشی است و در هشت سال گذشته قدم‌های بزرگی در این راستا برداشته شده است و خیران به عنوان راهبردی ترین شرکای این مسئولیت مهم، در کنار آموزش و پرورش نقش آفرینی می‌کنند.
 
وی با تاکید بر این که واژه منطقه محروم واژه مناسبی نیست، گفت: حتی اگر عسلویه و منابع گسترده گاز نبود، این استان دارای مردمی شریف، مقاوم ، با ایمان و پرتلاش است که به عنوان مهمترین سرمایه به شمار می‌رود و وقتی که در مورد محرومیت منطقه ای صحبت می شود به تدریج این واژه بر ذهن و روان مردم آن منطقه تاثیر می گذارد.
 
حاجی میرزایی افزود: بنابراین هیچ منطقه ای نداریم که محروم باشد، ممکن است از لحاظ برخی برخورداری ها خلاف عدالت برخورد شود اما ظرفیت‌های انسانی مناطق، مهمترین ظرفیت است.

گفتنی است : این مدرسه در منطقه  بندر عامری ، بخش دلوار ، شهرستان تنگستان استان بوشهر واقع شده که با مشارکت اعضای اتاق بازرگانی ، صنایع ، معادن و کشاورزی استان بوشهر و ایران ساحته شده است .


اشتراک گذاری